جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 آبان 1394     
شاید انتخابات فیفا به تعویق بیافتد

 

مهر: علی کفاشیان درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: پیش بینی من این است که شاید انتخابات را یک مقدار به تعویق اندازند و مهلت بیشتری بدهند تا یک فردی را بعد از انجام مطالعه کامل بیاورند چرا که جامعه فوتبال روی کاندیدا حساس است.

وی افزود: ممکن است از قاره آسیا دو کاندید ثبت نام کنند. شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی شرایط است که آیا در انتخابات شرکت کند یا خیر. به هر حال هر چه هست باید تا چند روز دیگر مشخص شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر زمان انتخابات تمدید نشود، موضع فدراسیون چه خواهد بود، گفت: اگر انتخابات تمدید نشود، باید هماهنگ شویم و از یک کاندیدا حمایت کنیم. در جلسه ای که آبانماه در هندوستان برگزار می‌شود، تمام کشورهای آسیایی حضور دارند و در آنجا بررسی‌ها صورت خواهد گرفت. ما الان نمی‌دانیم که چه کسانی کاندید خواهند شد. ما باید در آسیا موضع واحد بگیریم. و از یک نفر حمایت کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که آیا فدراسیون ایران قول حمایت به بعضی از کاندیدای خاص از جمله لوییز فیگو را در گذشته داده است، تصریح کرد: ما قول حمایت به هیچکسی نداده‌ایم. به فیگو هم قولی نداده بودیم. او مدتی پیش به بحرین آمد و یکسری فعالیت هم انجام داد ولی همان زمان بلاتر خودش نامزد ریاست بود و فیگو از پیش باخته بود.

وی ادامه داد: به هر حال موضع ما، موضع فردی نیست و موضع آسیاست. ما سعی می‌کنیم در خانواده آسیا به یک موضع برسیم. اگر نامزدها از کشورهایی مثل بحرین و اردن باشند، خوب است. به هر حال ما با آنها آشناییم و آنها هم مسلمان هستند که یکسری ضوابط را رعایت می‌کنند. اگر آنها به نفع ما نباشند، به ضرر ما هم نیستند.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با رادیو جوان، درباره اردوی تیم ملی در ماه جاری تاکید کرد: ما در اینباره با کی‌روش صحبت کرده‌ایم. ظاهرا او در این اردو یکسری بازیکنان امید و لژیونرها را در اختیار ندارد و فقط بازیکنان داخلی در اردو خواهند بود. بعید می‌دانم بازی تدارکاتی خاصی داشته باشیم. البته اگر کی‌روش بخواهد می‌توانیم بازی تدارکاتی را پیش بینی کنیم. سرمربی تیم ملی نگران چمن کمپ و یکسری امکانات بود که ما سعی کردیم همه چیز را برایش فراهم کنیم. البته او زمان مسابقات انتخابی المپیک 30 یا 40 درصد بازیکنانش را در اختیار ندارد.

کفاشیان با بیان اینکه از کی‌روش خواسته است تا نیازش برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی در فیفادی‌های پیش رو را اعلام کند، اظهار کرد: هلند، آلمان و ایتالیا برای بازی اعلام آمادگی کرده‌اند. ما الان از هلند و آلمان نامه داریم و منتظریم که تفاهم کنیم. از کی‌روش خواسته‌ایم برنامه‌اش را بدهد. با توجه به جوانگرایی تیم ملی، ما نیاز به بازی‌های خوب تدارکاتی داریم.

وی در پایان درباره بحث اسپانسر کارلوس کی‌روش با اسپانسر تیم ملی، گفت: این یک کاری است که دو سال پیش صورت گرفته. دو طرف با هم تفاهم کرده بودند. ما به کی‌روش گفتیم شاید به صلاح نباشد که به این موضوع بپردازی. این چیزی است که دو طرف تفاهم کرده‌اند و حق شکایت و پیگیری در این تفاهمنامه سلب شده است. اینکه دیگران در این شرایط دنبال جوسازی باشند، را به صلاح نمی‌دانیم که کی روش هم زیاد صحبت کند. ما به کی روش گفتیم و باز هم خواهیم گفت ولی در هر صورت میل خودش است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: