جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 آبان 1394     
مدیریت سفر درون شهری، حمل و نقل عمومی و خرید الکترونیک، چاره های مدیریت آلودگی هوا است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،کارشناس ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: کاهش آلودگی هوا مساله ای است که باید بر ایده پردازی و مدیریت سفر درون شهری شهروندان، استفاده مردم از حمل و نقل عمومی و جایگزینی خریدهای الکترونیکی تمرکز داشته باشیم.

محمد حسین نوروزی طرح کاهش را بسیار مطلوب و در راستای کاهش آلودگی هوا دانست و تصریح کرد: با انجام مطالعات علمی، طرح کاهش آماده جایگزینی زوج و فرد برای کنترل آلودگی هوا است.

وی با بیان اینکه برای کاهش آلودگی هوا باید به سمت و سوی تاکسی های هیبریدی و موتورهای برقی برویم، اظهار کرد: خودروهای کاربراتوری یک شانزدهم و خودروهای هیبریدی یک پنجم آلودگی تولید می کنند.

وی در خصوص برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در اسفندماه سالجاری اظهار کرد: برگزاری کنفرانس های مربوط به حمل و نقل و ترافیک محل تبادل افکار مدیران شهری و کارشناسان این حوزه است و تمامی مطالبی که در این کنفرانس ها مطرح می شود در حمل و نقل و ترافیک به اجرا می رسد.

کارشناس ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه افزود: ثبت هوشمند تخلفات، BRT و سایر طرح های مربوط به حمل و نقل و ترافیک در کنفرانس های قبلی مطرح و در نهایت اجرایی شد.

نوروزی با بیان اینکه در کنفرانس های بین المللی حمل و نقل و ترافیک، راهبردهای کاری مطرح می شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته مشکل اصلی در چهاردهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک آلودگی هوا و مقابله با این پدیده عنوان شد که در این راستا، مطالعات علمی طرح کاهش انجام شد و در حال حاضر طرح کاهش، آماده جایگزینی طرح زوج و فرد است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: