جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 آبان 1394     
نصب 220 سامانه ثبت تخلف جديد در آزادراه‌ها تا پايان سال

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور از تجهیز برخی از آزادراه‌ها و محورهای بزرگراهی به حدود 220 سامانه ثبت تخلفات رانندگی تا پایان سال خبر داد .

مرتضی یوسفی گفت : قرارداد نصب 1879 سامانه در محورهای شریانی از 10 خرداد امسال آغاز شده است و 8 سال ادامه دارد.

وی افزود : قرار است در 3 سال ابتدایی عملیات نصب ، اجرا و بهره برداری انجام شود و تا پایان سال هشتم نیز پشتیبانی و نگهداری همه سامانه ها صورت پذیرد.

یوسفی گفت : علاوه بر این 400 سامانه موجود نیز برای پشتیبانی و نگهداری به پیمانکارتحویل خواهد شد که در سال نخست ، 35 قرارگاه پلیس راه برای نظارت در استانها تجهیز می‌شود.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه ، دی امسال حدود 74 سامانه در محورهای تهران - ساوه ، تهران - قم و قم - اصفهان نصب و به بهره برداری می‌رسد ، گفت: تاکنون 350 سامانه برای نگهداری و پشتیبانی به پیمانکار تحویل داده شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه فرآیند مکان یابی نصب سامانه‌های عملیات محور کرج - قزوین- زنجان- تبریز و محور قزوین- رشت نیز انجام شده است ، اظهار داشت : سامانه پیامکی اطلاع رسانی به متخلفان بر اساس ثبت تخلف در سامانه­های موجود نیز عملیاتی شده است.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت : شناخت وضع موجود از قرارگاه­های پلیس راه استان­های تهران ، زنجان ، آذربایجان شرقی ، کهگیلویه و بویر احمد ، چهارمحال و بختیاری و یزد نیز صورت گرفته است.

وی افزود : طول راه‌های شریانی کشور ، شامل بیش از 17 هزار کیلومتر راه‌ اصلی ، 2400 کیلومتر آزادراه‌ و 14480 کیلومتر بزرگراه‌ و در کل حدود 34600 کیلومتر است.

یوسفی از تجهیز آزادراه‌های تهران- ساوه ، تهران- قم - اصفهان ، کرج - قزوین - زنجان - تبریز، قزوین - رشت و برخی محورهای بزرگراهی به حدود 200 سامانه ثبت تخلفات رانندگی تا پایان امسال خبر داد و گفت : پیمانکار موظف است در سال اول قرارداد یعنی تا تاریخ دهم خرداد سال آینده 600 سامانه را در محورهای شریانی نصب ، اجرا و بهره‌برداری کند.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور تاکید کرد : همه محورهای شریانی بر اساس شاخص هایی از قبیل تصادف های منجر به فوت ، سرعت غیر مجاز ، تردد و ... اولویت بندی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: