جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 آبان 1394     
آریو به ناوگان تاکسیرانی می پیوندد

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی گفت : در تلاش هستیم تنوع بیشتری را در سبد خودروهای تاکسیرانی ایجاد نماییم .

مسعود طبیبی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت : اتحادیه تاکسیرانی درصدد است خودروهای جدیدی را برای خدمات رسانی در حوزه تاکسیرانی وارد نماید که در این راستا تلاش می کنیم تا قراردادی را با شرکت سایپا برای ورود خودرو آریو به ناوگان تاکسیرانی تنظیم نماییم .

وی با توجه به برنامه ورود خودرو آریو به ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت : ورود این خودرو دربرنامه سازمان تاکسیرانی است زیرا این خودرو دارای شرایط مناسب و استاندارد یورو 5 بوده اما تنها ایراد و نقص آن دوگانه سوز نبودن این خودرو است که با توجه به وجود تمام شرایط احتمال ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی زیاد است .

وی با اشاره مزیت برخی خودروهای تولیدی در شرکت ایران خودرو در ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت : به عنوان مثال خودرو سمند با استاندارد و معیارهای شورای عالی ترافیک مطابقت دارد و هم اکنون با کمترین قیمت به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد : در همین راستا در نظر داریم تا در شورای عالی ترافیک کشور معیارها و ضوابطی برای خودروهای فعال در ناوگان تاکسیرانی تعریف شود از جمله دارا بودن عرض مناسب ، توان موتور مناسب و نحوه سوختگیری این خودروها که می تواند در خدمت تاکسیرانی باشد .

 وی خاطر نشان کرد : از طریق دفتر حمل و نقل همگانی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران تفاهمی با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و وارد کنندگان خودرو داشته ایم تا خودروهایی وارد کشور شود که موجب کاهش آلودگی و مصرف سوخت گردد و دولت از این برنامه حمایت کرده و قرار است دولت نیز یارانه ای را جهت سوخت این خودروها اختصاص دهد .

وی اظهار داشت : تمامی هدف ما این است که خودروهای متنوعی در این ناوگان قرار دهیم و به دنبال تغییر تدریجی و افزایش مدل های مختلف خودرو هستیم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: