جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 آبان 1394     
پیروانی:ویزای تیم ملی سیاسی شده

مهر: افشین پیروانی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از دیدار مقابل ترکمنستان، با بیان این مطلب افزود: فردا دیدار سختی را مقابل ترکمنستان پیش‌رو داریم و از هوادارانمان می‌خواهیم با توجه به اینکه روز نیمه تعطیل است، به ورزشگاه آمده و تیم ملی کشورشان را مورد حمایت قرار دهند.

وی در خصوص صدور ویزای گوام برای تیم ملی و کارشکنی‌هایی که به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این مشکل جنبه سیاسی پیدا کرده و نمی‌دانم چرا ویزای تعدادی از بازیکنان ما صادر نشده است. من به عنوان مدیر تیم ملی در نشست هماهنگی پیش از دیدار مقابل گوام حاضر می‌شوم و این جلسه را به عنوان اعتراض ترک کرده تا به آنها بفهمانم نباید با تیم ملی ما چنین رفتاری انجام بگیرد.

مدیر تیم‌ ملی فوتبال ایران همچنین تاکید کرد: از مدت‌ها تلاش کردیم تا بتوانیم ویزای تمامی بازیکنان را بگیریم اما در حال حاضر سردار آزمون، رضا حقیقی، آندرانیک تیموریان و سعید عزت‌اللهی برای گرفتن ویزایشان مشکل دارند. آندو به دنبال این است تا بتواند از طریق کشور قطر، ویزای گوام را بگیرد که البته با توجه به ۳۰ ساعت پرواز تا رسیدن به گوام، بعید می‌دانم او بتواند تیم ملی را مقابل گوام همراهی کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با اسلامیان صحبت کردم و از او خواستم که با مسئولان وزارت امور خارجه و خصوصاً جناب ظریف که کارهای بزرگی برای ایران کرده و خودش هم فوتبالی است، هماهنگ کند تا بتوانیم مشکل ویزای بازیکنان را حل کنیم.

پیروانی در خصوص پرواز تیم ملی ایران به گوام نیز تاکید مرد: با توجه به اینکه نتوانستیم پرواز را چارتر کنیم، بازی را به جای ساعت پنج، ساعت سه برگزار کردیم تا بتوانیم بعد از اتمام بازی، سریعاً به فرودگاه رفته و از طریق امارات به گوام برویم.

وی در پاسخ به این سئوال که گوامی‌ها معتقد بودند ایرانی‌ها برای صدور ویزا برای گوامی‌ها دردسر ایجاد کرده‌اند، یادآور شد: ما به هیچ وجه مقصر نبودیم زیرا قرار بود آنها از طریق واشنگتن یا یک کشور اروپایی و یا ژاپن و حتی دوبی به ایران بیایند. مسئولان ما تمام تلاش خود را انجام دادند تا این تیم هیچ مشکلی برای حضور در ایران نداشته باشد و فکر می‌کنم آنها پس از پایان بازی از ایرانی‌ها به خاطر میهمان‌نوازیشان تشکر هم کردند.

مدیر تیم‌ ملی فوتبال ایران در خصوص انتقادهایی که از تیم ملی شده و روز گذشته هم حسن روشن انتقاد بسیار شدیدی از کی‌روش کرده، یادآور شد: خودم در بانک تجارت شاگرد او بودم، او مربی و بازیکن بسیار بزرگی بوده و زحمات زیادی برای فوتبال ملی کشورمان کشیده اما اعتقاد دارم در حال حاضر به نفع تیم ملی نیست که این چنین مورد انتقاد قرار بگیرد. به نظر من منتقدین باید صبور باشند و اجازه دهند تیم ملی با موفقیت به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا صعود کند.

وی در اداممه تصریح کرد: از لحاظ فنی همیشه انتقادپذیر بوده‌ایم و بابت این مساله هیچ ناراحتی نداریم اما امیدوار هستم منتقدان آرامش بیشتری به خرج دهند و تیم ملی موفق باشد.

پیروانی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا ندادن ویزای گوام کار آمریکا است یا خیر؟، گفت: من وارد بحث‌های سیاسی نمی‌شوم اما همیشه دلم با ایران است و به کشورم افتخارم می‌کنم، زیرا ایرانی‌ها همیشه سربلند، موفق و پیروز هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: