جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 آبان 1394     
تسهیل دسترسی بزرگراهی محله علائین در جنوب تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از اتصال خیابان میثم شمالی به بزرگراه شهید آوینی و تسهیل دسترسی محله علائین خبرداد.

ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: بر اساس درخواست شهروندان و پس از بررسی های کارشناسی، پروژه ترافیکی اتصال خیابان میثم شمالی به بزرگراه شهید آوینی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و عملیات عمرانی این طرح به زودی آغاز می شود.

ریاضی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح دسترسی محله علائین به بزرگراه های شهید آوینی و جاده امین آباد تسهیل می شود،افزود: این دسترسی همراه با احداث  لاین کندرو در حاشیه بزرگراه شهید آوینی به طول 400 و عرض 6 متر است.

وی به اجرای پروژه پل روگذر سه راه تقی آباد اشاره کرد و ادامه داد: با پیشرفت این پروژه  دسترسی مستقیم محله علائین از طریق خیابان شهید مصطفی خمینی به جاده های امین آباد و ورامین قطع می شود که با باز شدن انتهای خیابان میثم دسترسی های جایگزین به راحتی فراهم می شود.

ریاضی افزود: سه راه تقی آباد یکی از نقاط پرتردد منطقه 20 است که با اتمام پروژه احداث پل روگذر این گره ترافیکی رفع می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 یادآور شد: بزرگراه های شهید آوینی، شهید کریمی و امام علی(ع) از بزرگراه های مهم این منطقه جنوبی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: