جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 آبان 1394     
پایش طرح تفصیلی شهر تهران کلید خورد

تسنیم: پژمان پشمچی‌زاده با بیان اینکه ممکن است در برخی از موارد تغییراتی در پهنه‌بندی‌ها نیز رخ دهد، در عین حال تاکید کرد: پهنه‌های سبز شهر تهران تحت هیچ شرایطی مورد بازنگری و تغییر کاربری قرار نمی‌گیرند و به عنوان ذخایر حیاتی شهر حفظ خواهند شد.

وی توضیح داد: پیشنهادهای اصلاحی و مغایرت‌های احتمالی طرح تفصیلی با حقوق شهروندان توسط مناطق شهرداری احصاء و به کمیته‌های فنی موضوع این امر اعلام می‌شود. پس از آن مواردی که نیازمند اصلاح شناخته شود، به شورای هماهنگی معاونت شهرسازی و معماری ارجاع می شود و پس از نهایی شدن، این موارد در کمیسیون ماده پنج مورد بررسی قرار می گیرد. طبعا هر تغییری در طرح تفصیلی شهر تهران در صورت تصویب این کمیسیون قابل اجرا خواهد بود.

پشمچی زاده درباره زمان‌بندی به ثمر رسیدن این تغییرات، گفت: این امر تا پایان سال جاری به طول می انجامد و پس از طی مراحل قانونی تصویب، جزییات آن روی سامانه طرح تفصیلی بارگذاری خواهد شد و شهروندان به تناسب نیاز خود، مثل گذشته در جریان طرح تفصیلی قرار خواهند داشت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از احتمال اعمال تغییرات چشم گیری در ضوابط طرح تفصیلی در منطقه 12 نیز خبر داد و یادآور شد: با عنایت به اجرای طرح انضباط شهری در سطح محلات این منطقه، پیشنهادهای تازه برای رونق سکونت در قلب تاریخی شهر تهران مورد توجه ویژه قرار دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: