جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 آذر 1394     
آماده باش سازمان اتوبوسرانی برای دهه آخر صفر

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از آماده باش کامل این سازمان در دهه آخر صفر خبر داد.

وی به سرویس دهی در سالروز رحلت حضرت رسول ، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)با به کارگیری 350دستگاه اتوبوس در هر روز اشاره کرد و گفت: این تعداد فقط در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر به ارائه خدمات می پردازند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: در راستای ارائه بهتر خدمات در دهه آخر صفر برنامه ریزی لازم برای اعزام همه اتوبوس ها به باسواش در سه جایگاه شستشو انجام شده است.

وی اظهار داشت: نیروهای فنی امدادی با استفاده از  18دستگاه اتوبوس(10سازمانی و 8خصوصی)2دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه جرثقیل در آماده باش هستند.

نیشابوری افزود: برای سرویس دهی مراسم نمادین زنان نوغان در روز شهادت امام رضا از حرم مطهربرنامه ریزی لازم بعمل آمده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد:در صورت بوجود آمدن شرایط خاص جویبا استفاده از 50دستگاهانتقال زائران پیاده از ورودی های شهر به مرکز شهر و حرم مطهر انجام می شود.

نیشابوری به استقرار نماینده سازمان در مرکز کنترل ترافیک به منظور نظارت بر ایستگاه های پر ازدحام و هماهنگی درخصوص تامین اتوبوس های کمکی اشاره کرد و گفت: برای حضور  108نفر از نیروهای انتظامات مناطق و بخش خصوصی در سطح شهر با اولویت مسیرهای منتهی به حرممطهر نیز در راستای ارائه خدمت رسانی بهتر به زائران و مجاوران برنامه ریزی گردیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: