جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 آذر 1394     
حیوانات خانگی وارد قطارهای آمریکا می شوند!

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، لایحه پنج ساله مربوطه به راه ها که کنگره آمریکا اخیرا تایید کرده به شرکت راه آهن آمریکایی Amtrak دستور می دهد سیاستی را تبیین کند که اجازه دهد حیوانات خانگی وارد قطارهای مسافری شوند.

بر این اساس ممکن است یک برنامه آزمایشی برای این سیستم ریلی ایجاد شود که یارانه دولتی دریافت می کند. بر اساس این قانون، Amtrak مجبور خواهد بود حداقل یک واگن از هر قطار را به این امر اختصاص دهد که در آن مسافری که بلیط خریده بتواند یک گربه یا سگ خانگی را همچون یک چمدان با خود همراه کند.

البته محدودیت هایی نیز در این طرح وجود دارد. گربه ها و سگ هایی که وارد قطارها می شوند باید در قفس مخصوص حیوانات اهلی باشند که سایزی مشابه استاندارد اعلام شده توسط Amtrak برای چمدان های مسافران دارند. مسافرانی که حیوانات خانگی خود را وارد قطار می کنند باید هزینه ای را پرداخت کنند تا هزینه های نظم بخشیدن به این طرح را برای Amtrak جبران کنند. تصویب کنندگان این لایحه اعلام کرده اند که هیچ بودجه فدرالی برای اجرای برنامه آزمایشی ارائه نخواهد شد.

Amtrak مجبور است واگن های مخصوص این حیوانات را از نظر دما کنترل کند تا سلامت و ایمنی آن ها در خط نیفتد. یک سال پس از اجرای این طرح آزمایشی، Amtrak باید گزارش چگونگی عملکرد را به کمیته مربوط کنگره تحویل دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: