جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 آذر 1394     
دو رام قطار با طراحي و ساخت مهندسان ايراني مورد بهره برداري قرار گرفت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، با تلاش مهندسان ايراني و پيگيري هاي مستمر مديريت مهندسي و نقليه ريلي شركت بهره برداري مترو تهران، دو رام قطار بومي سازي شده به خط دو مترو تهران تحويل داده شد.

صبح امروز مراسم رونمايي از دو رام قطار با طراحي داخلي مهندسان ايراني در پايانه دردشت و با حضور مديرعامل و جمعي از مديران و مسئولان  شركت بهره برداري مترو تهران برگزار شد.

در اين مراسم محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه با تبريك فرارسيدن ماه ربيع و روز هجرت پيامبر(ص) و ضمن قدرداني از تلاشهاي مهندسان صنعت مترو براي تعمير و بازگرداندن قطارهاي خوابيده به چرخه حمل و نقل ريلي، اظهار داشت: دو رام قطار 120 و 214 با استفاده از دانش مهندسان ايراني و بومي شدن قطعات، اورهال و امروز به خط دو مترو تهران تحويل داده شد.

وي با اشاره به اينكه اين دو رام قطار با كيفيت بهتر از مشابه خارجي آن طراحي و ساخته شده است افزود: ‌از سال 90 تا سال 93 تعدادي از قطارهاي مترو به دليل نياز به تعميرات خوابيده بود اما در سال 94 هيچ قطاري به اين تعداد افزوده نشد و در حال حاضر دو رام قطار از اين قطارهاي خوابيده با تعميرات تخصصي به جمع قطارهاي فعال در خطوط افزوده مي شود.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران با اشاره به اينكه نيازسنجي براي تعمير قطارهاي خوابيده در انبارها صورت گرفته است تصريح كرد: تلاش براينست كه 3 رام قطار ديگر تا پايان سال تعمير شود و در خطوط مورد بهره برداري قرار گيرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: