جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
اجرای طرح " نسیم بهشت" در ایستگاه های مترو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،در آستانه فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از فرایند اجرایی طرح "نسیم بهشت" در ایستگاه های مترو بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

محسن نایبی در این بازدید ضمن اشاره به تردد 2.5 تا 3 میلیون نفر مسافر در طول روز تصریح کرد: این تعداد مسافر مترو تهران فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ دین مبین اسلام در اختیار قرار داده که امیدوارم بتوانیم از این فرصت استفاده کرده و وظیفه خود را در این زمینه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در طرح نسیم بهشت با استقرار روحانیون در ایستگاه های مترو، شهروندان تهرانی می توانند مسائل شرعی خود را در این ماه مبارک بپرسند؛ افزود: در سالهای پیش این طرح با استقبال خوب مردم مواجه شده که امیدوارم امسال در چهارمین سال برگزاری بتواند پاسخگوی انتظارات مردم باشد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان با اشاره به زمان های مناسب ماه مبارک رمضان برای تبلیغ دین اسلام افزود: ایام ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تبلیغ است. به طوری که در سال های پیروزی انقلاب اسلامی، در ایام این ماه عزیز تبلیغ مبلغین بسیار اثرگذار بوده و زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم با اسلام ناب را فراهم کرده و روند انقلاب را تسریع بخشید.

طرح نسیم بهشت با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود که طی آن روحانیون با استقرار در ایستگاه های مترو پاسخگوی سوالات شرعی مسافران خواهند بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: