جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 تير 1393     
توسعه و تجهیز پایانه های حمل و نقل عمومی در منطقه 15

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز،دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 از احداث و تکمیل پایانه های حمل و نقل عمومی در منطقه 15 خبر داد.

دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: مسقف کردن پایانه ها با هدف رفاه حال شهروندان در دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی انجام شده است.

به گفته وی با توجه به احداث بزرگراه امام علی (ع) ، مکان قبلی پایانه هاشم آباد تبدیل به کارگاه پروژه امام علی (ع) شده بود که اکنون این پایانه در مجاورت بزرگراه فوق و در تقاطع خیابان شهید رضایی و هاشم آباد در حال احداث است. این پایانه با امکانات ساختمان اداری اتوبوسرانی، نمازخانه، سرویس بهداشتی عمومی، استقرار 2خط اتوبوسرانی و 2 خط تاکسیرانی برای دسترسی مناسب اهالی شرق تهران به خط 9 سامانه اتوبوسهای تندرو (BRT) در خیابان شهید رضایی و ایستگاه خط 6 مترو در تقاطع خیابان شهید رضایی و 17 شهریور احداث میشود.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به مسقف کردن پایانه خاوران گفت: این پایانه در مجاورت شهرداری منطقه دارای 8 خط اتوبوسرانی به تعداد 131 دستگاه اتوبوس سازمانی، 7خط مینی بوسرانی به تعداد 312 دستگاه مینی بوس سازمانی و دوخط اتوبوس فرامنطقه ای و اقماری به تعداد 91 دستگاه اتوبوس و مینی بوس سازمانی است که روزانه 137 هزار مسافر را جابجا می کند. به همین منظور و به جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان و رفاه حال مسافران پایانه بزرگ خاوران، محدوده فوق مسقف می شود.

دکتر انجمنی در پایان با اشاره به تجهیز پایانه های حمل ونقل عمومی افزود: چهار پایانه در شهرک رضویه، خاورشهر، شهرک بروجردی و کوهسار به سرویس بهداشتی عمومی، نمازخانه و اتاق اداری مدیریت اتوبوسرانی جهت استفاده مسافرین، شهروندان و رانندگان تجهیز و راه اندازی می شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: