جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 تير 1393     
اجرای برنامه های مدیریت مصرف آب در شهرداری منطقه 3

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 3 از اجرای روش مدیریت بر نحوه و توسعه آبیاری در فضای سبز منطقه 3 به منظور بهینه سازی مصرف آب خبر داد.

مرتضی روحانی معاون امور شهری و فضای سبز گفت: توسعه آبياري تحت فشار شامل آبياري قطره اي و آبياري باراني، استفاده از گونه هاي مقاوم به كم آبي و مديريت بر نحوه آبياري مانند تنظيم ساعات آبياري و كم كردن فاصله آن ها فعاليت هاي منطقه در اين زمينه است.

وی استفاده از آبیاری تحت فشار در فضای سبز را برای استفاده بهینه از آبهای جاری در خیابان الهیه و محله زرگنده خواند و افزود: با نصب مخزن زیرزمینی و پمپ شناور محلات زرگنده و الهیه توسط آب تحت فشار و بارانی به سیستم فضای سبز اضافه شدند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 3 ابراز کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی از قبیل حذف تانکر، کاهش آلودگی محیط زیست، استفاده از سوخت کمتر، کاهش ترافیک و ... از دیگر محسنات این طرح است.

روحانی اظهار کرد: پیش از این از آب کانال برای تامین آب جنگلکاری در حاشیه بزرگراه شهید چمران و انتقال و تامین آن به مخزن بوستان بهاره است.

وی استفاده بهینه از مسیل ها را یکی دیگر از فعالیت های منطقه برای صرفه جویی در مصرف آب دانست و تصریح کرد: با توجه به کاهش آبهای سطحی زیر زمینی این روش منبع خوبی برای تامین آب فضای سبز منطقه است..




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: