جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 تير 1393     
Metroway در خیابان های ویرجینیای شمالی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،نوع جدیدی از اتوبوس به ویرجینیای شمالی می آید که Metroway نام دارد.اولین سیستم اتوبوس رانی سریع اسیر در منطقه واشنگتن ماه آینده شروع به کار می کند.

این سرویس که Metroway نام دارد شامل خطوط اتوبوس رانی است که به طول 5 مایل در شهر Cristal و ناحیه Potomak در Arlington  وAlexandria وجود دارد.خط مذبور یک تجربه جدید در زمینه اتوبوس رانی را در ناحیه واشنگتن معرفی می کند:اتوبوس ها بیشتر از مسیر های بدون ترافیک تردد خواهند کرد،تعداد آن ها زیاد خواهد شد و مسافران قادرند کرایه خود را قبل از سوار شدن بپردازند.این اتوبوس ها ایستگاه هایی با سر پناه ها ،نیمکت ها و چراغ هایی در بین جاده Braddock Road و ایستگاه مترو شهر کریستال خواهند داشت.

در سال آینده،این ایستگاه های اتوبوس به سیستم پرداخت خودکار کرایه و نمایشگر زمان رسیدن اتوبوس مجهز می شوند.

این سرویس اتوبوس 24 آگوست 2014 شروع به کار می کند و طی سال آینده تکمیل می شود.

این سرویس، حمل و نقل سریع تررا فراهم می کند و موجب می شود تا زمان انتظار در ایستگاه های اتوبوس کاهش یابد.بیشترین مسافت سفر این اتوبوس ها  در خطوط ویژه اتوبوس رانی است.سیستم اتوبوس سریع السیر یکی از راهکار های بالا بردن سرعت حمل و نقل در شهر بدون پرداخت هزینه های سنگین ساخت خطوط ریلی قطار است.

مقامات می گویند:در سال 2015 ،مترو سیستم پرداخت کرایه پیش از سوار شدن را وارد فاز اجرایی خواهد کرد که این باعث می شود تا مسافران سریع تر سوار شده و اجازه می دهد تا آن ها از همه در های اتوبوس استفاده کنند.

ما بسیار خرسندیم که Metroway در مسیر مذبور راه اندازی شده”.

مدیر متروی عمومی Richard Sarles در بیانیه ای عنوان کرد:این سرویس جدید پیشرو رفت و آمد را سرعت می بخشد و اتصالات موثرتری را بقا و توسعه مناطق کوچک برقرار می کند و توسعه اقتصادی در اجتماعات Arlington وAlexandria را گسترش می دهد.

اتوبوس های خط Metroway هر 12 دقیقه از خط شروع به حرکت می کنند.در طول ساعات شلوغی ٍمسافران از سرویس دهی بیشتری برخوردارند یعنی در حدود هر 6 دقیقه یک اتوبوس بین Cristal City  وSouth Glebe حرکت می کند.آخر هفته ها هر 20 دقیقه یک اتوبوس حرکت می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: