جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 اسفند 1394     
برنامه توسعه ناوگان اتوبوسرانی در سال 95

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص توسعه ناوگان اتوبوسرانی تهران در سال 95 گفت: موضوع توسعه این ناوگان در شهرداری بررسی شده و مصوباتی درنظر گرفته شده است که از ابتدای سال جدید اجرا خواهد شد.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: این طرح به صورت سرمایه گذاری خصوصی است و هزینه های آن توسط بخش خصوصی تامین می گردد.

وی در ادامه افزود: سرمایه گذاری به این صورت است که سرمایه گذاران دستگاه های اتوبوس را خریداری کرده و به ناوگان تحویل می دهند و سازمان خدمات را از آنها خریداری می نماید.

تشکری هاشمی اذعان داشت: خرید اتوبوس توسط بخش خصوصی تامین می گردد و شهرداری به ازای هر یک کیلومتر کارکرد در شهر هزینه تردد آنها را پرداخت خواهد نمود که در این شرایط هیچ گونه ضرری برای سرمایه گذار و ناوگان اتوبوسرانی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در مدت زمان کوتاه کمبود شدید ناوگان تامین خواهد شد بنابراین با اینگونه سرمایه گذاری ها به صورت داخلی و خارجی این امکان وجود خواهد داشت که با خرید اتوبوس و تزریق به خطوط بر مبنای پیمایش قرارداد 10 ساله منعقد گردد.

تشکری هاشمی در پایان با اشاره به موضوع احداث خطوط ویژه مطهری- بهشتی بیان کرد: تدارکات به لحاظ تجهیزات و تامین زیرساخت های فیبر نوری صورت گرفته ولی متاسفانه احداث این امر به تعویق افتاد و به محض نصب سرپناه و تامین روشنایی ایستگاه، خط راه اندازی خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: