جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 اسفند 1394     
بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با پیش بینی 11 خط داخل شهری و 4 خط حومه

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با پیش بینی 11 خط داخل شهری ، 4 خط حومه ای و تعدادی خطوط مترو اتصال، به زودی برای بررسی و تکمیل نهایی در اختیار شورای اسلامی شهر تهران و شورای عالی هماهنگی ترافیک قرار می گیرد.

سید جعفر تشکری هاشمی اعلام کرد: تهران دارای طرح جامع ترافیک شهری است به طوری که در گذشته چهار خط در قالب 430 کیلومتر شبکه ریلی تعریف شده بود اما با به روز رسانی مطالعات صورت گرفته در طرح جامع ، پیش بینی توسعه خطوط ریلی تا حدود 750 کیلومتر انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد : مطالعات توسعه خطوط ریلی شهر تهران و بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در حالی پیش بینی شده است که اجرای این خطوط تنها با تصویب مراجع ذی صلاح یعنی شورای اسلامی شهر تهران و شورای عالی هماهنگی ترافیک امکانپذیراست.

وی در خصوص ورود سرمایه گذار بخش خصوصی به پروژه های پیش روی شبکه ریلی اظهار کرد: این مصوبه شانس توسعه مترو را با امکان ورود سرمایه گذار بخش خصوصی افزایش داده و از سوی دیگر فرصت مطلوب و ایده آلی برای سرمایه گذار و توسعه شهر تهران فراهم می کند .

تشکری هاشمی درباره خط مترو حضرت ولیعصر (عج) که میدان تجریش را به میدان ولیعصر متصل می کند، نیز اظهار کرد: اجرای این پروژه منوط به بررسی کامل ابعاد پروژه در کمیسیون های شورای اسلامی شهر تهران و تصویب آن در شورای عالی هماهنگی ترافیک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: