جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 اسفند 1394     
اتمام پروژه امتداد یادگار امام (ره) تا پایان سال 95

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،قائم مقام شهردار تهران در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 9 گفت: براساس اقدامات انجام شده انتظار داریم که پروژه یادگار امام (ره) تا پایان سال 95 به نتیجه برسد و تمام معارضین این موضوع حل و فصل شده است.

عیسی شریفی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی شائبه شهردار پیشین گفت: ماموریت ها در زمان آقای حسینی به نحو احسن انجام شد و کارها بدون تبلیغ و بی سر و صدا پیگیری می شد.

وی در خصوص اهم پروژه های اجرایی در منطقه 9 به پروژه یادگار امام (ره) اشاره کرد و گفت: از نظر ما تمام معارضین این موضوع حل شده و اگر نیاز به برگزاری جلسه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی باشد این آمادگی وجود دارد که این پروژه مهم در منطقه 9 و اتصالش به فتح و سه راهی و مجموعه پل های فتح به اتمام برسد.

وی افزود: این پروژه منطقه 9 را از حالت بن بست خارج می کند و در بحث محرک توسعه برای بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده و قطعا برای اقتصاد منطقه هم تاثیر گذار است.

قائم مقام شهردار تهران اذعان داشت: پروژه های دیگری در بحث حمل و نقل مورد نظر است ولی به لحاظ اولویت پروژه یادگار امام (ره) بسیار مهم است.

وی در ادامه به موضوع بافت فرسوده در منطقه 9 اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی در این بخش شده و تشویقات خوبی در نظر گرفته شده که هنوز کافی نیست و بافت فرسوده زیادی در این بخش از پایتخت داریم که هنوز اقدامات انجام شده باعث نشده که بخش عمده ای از بافت های فرسوده نوسازی شود.

شریفی تاکید کرد: در خصوص نوسازی بافت های فرسوده آمادگی لازم وجود دارد و حتی مورد تاکید شورای اسلامی شهر است و در این رابطه نباید از هیچ اقدامی فروگذار کنیم و معاونت شهرسازی و سازمان نوسازی باید بیش از پیش درگیر شوند و این موضوع را بیش از گذشته مورد حمایت قرار دهیم و جدی تر از قبل در این بخش اقدام کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از بحث های مورد تاکید نیز ارتباط با مردم است و حضور در مردم و حضور میدانی یکی از کارهای گره گشا بوده که شهروندان انتظار دارند به سراغشان برویم و دیدار با خانواده معظم شهدا و رسیدگی به مشکلات و مسایل آنها به اولویت و رسیدگی به محرومین هم در اولویت کارها قرار بگیرد.

قائم مقام شهردار تهران با بیان اینکه اگر می خواهیم خدمت رسانی خیلی عالی به مردم داشته باشیم باید بحث پرسنل را جدی بگیریم نیز اظهار داشت: بدون اینکه نگاهی به پرسنل خود شهرداری داشته باشیم چه از لحاظ مسایل فرهنگی و اجتماعی ، معیشتی و ... نمی توانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی تصریح کرد: شهردار منطقه یک ارتباط دلی باید با پرسنل خود برقرار کند و برگزاری جلسات با پرسنل و حضور در نواحی و گزارش گیری کاری برای حل مشکلات ، روحیه بخشیدن به پرسنل در حل مسایل و مشکلات مردم کمک می کند و تاثیرگذار است.

در ادامه این مراسم ، سیدعلیرضا حسینی شهردار پیشین منطقه ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده از نیمه دوم سال 93 تاکنون نیز گفت: پروژه ها و طرح های فرامنطقه ای در این بخش از پایتخت در این مدت پیگیری شد و در بحث توافقات با معارضین هم به نتایج خوبی رسیدیم ولی کار همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مجموعه کارهایی که در سطح محدوده اعم از امتداد بزرگراه یادگار امام (ره) که خود شامل چندین شاخه بوده و زیرگذر استادمعین – آزادی و چندین و چند پروژه دیگر ، منطقه را از حالت بن بست نجات می دهد و از تمامی ابعاد برای منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

حسینی اذعان داشت: در بحث توسعه فضای سبز هم در دو سال گذشته توفیقات خوبی حاصل شد و رشد سرانه فضای سبز چشمگیری داشتیم و بیش از 190 هکتار فضای سبز در محدوده پایگاه یکم شکاری مهرآباد ایجاد شد.

همچنین حمید محسنی شهردار جدید منطقه 9 در این مراسم با اشاره به ارائه خدمات ارزنده و رضایتمندی شهروندان گفت: امروز در سنگر جدید خدمت به شهروندان و مردم تهران خدمت می کنیم و نباید تردیدی در این امر خطیر داشته باشیم.

وی افزود: توفیق خدمت به مردم شهید پرور منطقه بدست آمده و تمامی تلاش خود را بکار می گیریم تا خدمتگذار خوبی باشیم.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: سربلندی شهرداری تهران به واسطه پرسنل زحمتکش آن است و امیدواریم بتوانیم با همدلی بیشتر و در راستای تدابیر شهردار تهران با تمام وجود به مردم منطقه خدمت کنیم.

در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 9 علاوه بر قائم مقام شهردار تهران ، حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران ، حبیب کاشانی و ابوالفضل قناعتی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، مصطفی فیضی رئيس سازمان بازرسي شهرداري تهران ، رمضان پورقاسم رئيس حراست كل شهرداري تهران ، محمدعلی داریانی معاون توسعه منابع انساني ، احسان کاظم نیا قائم مقام معاونت هماهنگي و امور مناطق و دیگر مدیران معاونت هماهنگي و امور مناطق ، محمدتقی فروتن مدیرکل ارزشیابی و کارگزینی مدیران و مسئولان ارشد شهرداری منطقه 9 حضور داشتند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: