جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 بهمن 1392     
بودجه بیمه زنان خانه‌دار تصویب شد

 
فارس: رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: با تصویب بیمه زنان خانه‌دار در کمیسیون تلفیق، دولت موظف است در سال 1393، 200 هزار زن سرپرست خانوار را بیمه کند.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اشاره به افزایش بودجه بیمه زنان خانه‌دار اظهار داشت: در جلسه عصر دیروز کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد فراکسیون زنان در خصوص افزایش بودجه بیمه زنان خانه‌دار تصویب شد.

وی افزود: فراکسیون زنان پیشنهاد افزایش بودجه بیمه زنانه خانه‌دار از 15 میلیارد تومان در لایحه بودجه به 200 میلیارد تومان را به کمیسیون تلفیق ارائه کرده بود که عصر روز گذشته اعضای این کمیسیون مبلغ 100 میلیارد تومان؛ مانند بودجه سال گذشته را برای بیمه 200 هزار زن سرپرست خانوار به تصویب رساندند.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس خاطرنشان کرد: با تصویب بیمه زنان خانه‌دار در کمیسیون تلفیق، دولت موظف است در سال 1393، 200 هزار سال زن سرپرست خانوار را بیمه کند.

وی همچنین در خصوص حذف یک درصد اختصاص بودجه دستگاه‌ها به برنامه‌های حوزه زنان تصریح کرد: این اعتبار در کمیسیون تلفیق حذف شده و ما قطعاً در صحن علنی مجلس بر اساس مصوبه کمیسیون فرهنگی آن را پیگیری خواهیم کرد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: