جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 3 مهر 1393     
بیش از دو سوم آمریکایی ها از افزایش سرمایه گذاری های دولت در حمل و نقل عمومی حمایت می کنند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،در حالی که کنگره بعد از تعطیلات ماه آگوست در حال آماده شدن بود،معاونت حمل و نقل آمریکا گزارشی را منتشر کرد مبنی بر این که میزان حمایت آمریکایی ها از افزایش سرمایه گذاری های دولتی در حمل و نقل عمومی تا 68 درصد افزایش یافته است.این افزایش دو بار در سال اخیر اتفاق افتاده است.

همچنین گزارشی که توسط شرکت مینتا برای معاونت حمل و نقل آمریکا تهیه شده است نشان می دهد که 74 درصد از آمریکایی ها با استفاده از مالیات پرداختی شهروندی در ساخت،توسعه،بهبود و گسترش شبکه حمل و نقل عمومی کشور موافق هستند.

مدیر عامل معاونت حمل و نقل آمریکا گفت:"کنگره نباید منتظر ضرب العجل باشد و باید هر چه سریع تر سرمایه گذاری های بلند مدتی را در رابطه حمل و نقل عمومی تصویب نماید.امروزه بیشتر آمریکایی ها بر این باورند که توسعه حمل و نقل عمومی پلی به سوی تحول و دگرگونی اجتماع آن ها می باشد.

76 درصد از افراد مورد تحقیق بر این باور هستند که توسعه زیر ساخت های حمل و نقلی باعث اشتغال زایی و بهبود و رشد اقتصاد جامعه و قدرتمند تر شدن آن می باشد.

حمایت آمریکایی ها از توسعه زیر ساخت های حمل و نقل عمومی رو به فزونی است،زیرا آن ها به خوبی در یافته اند که همه از این توسعه به منفعت می رسند.

این تحقیق با مصاحبه های تلفنی با 1503 نفر در سراسر آمریکا انجام شده است.میزان خطای آن -2.53 است و ضریب اطمینان آن 95 درصد است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: