جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 مرداد 1395     
بازیگر «پایتخت» در نقش یک روحانی

مهران احمدی برای اولین بار نقش یک روحانی را بازی می کند و در توضیح کوتاهی بیان کرد که نقش سیدرضی را در سریال «چرخ فلک» بازی می کند و سعی کرده است آن را متفاوت ایفا کند.
مهر: مهران احمدی با اشاره به نقش سیدرضی که در سریال «چرخ فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ایفا می کند، گفت: در چند سال گذشته یکی از بی دغدغه ترین کارها را در کنار حمیدنژاد داشتم و حالا که نیمی از کار را با او سپری کردم فکر می کنم کار با او چقدر حس خوبی دارد.

وی درباره متن اپیزود و نقشی که بازی می کند، توضیح داد: بخش عمده ای از این کار مدیون متن و همچنین کارگردانی خود حمیدنژاد است. او می داند از سینما و فیلمش چه می خواهد و امیدوارم نتیجه کارم معقول و مورد پسند باشد.
 
مهران احمدی
 

احمدی درباره بازی خود در این سریال اظهار کرد: من برای اولین بار نقش یک روحانی را ایفا می کنم و سعی کردم نقش متفاوتی را داشته باشم. این روحانی سیدرضی نام دارد و اپیزود سریال هم به نام این روحانی است.

این بازیگر که آخرین با مجموعه «زعفرانی» در ایام نوروز در سیما ظاهر شد درباره مضمون این سریال عنوان کرد: در یک یا دو سال اخیر متن با این کیفیت کمتر اتفاق افتاده است. مخاطب از شعار و از اینکه فقط عده ای را خوب نشان دهیم زده شده است. وقتی نقش روحانی را بازی می کنید خطر شعاری شدن بیشتر هم می شود و ممکن است به دام غلو و اگزجره بودن بیفتید. با این حال ما سعی کردیم به سمت شعارزدگی نرویم و در اپیزودی که من هستم به این سمت رفتیم که واقعیت ها نشان داه شود.

بازیگر مجموعه «پایتخت» اضافه کرد: ما در این سریال به دنبال پیام دادن نیستیم، خود حمیدنژاد هم در کار موثر است و بازی و دیگر موارد را در کارگردانی کنترل می کند که سمت غلوآمیز شدن نرویم.

احمدی در پایان با اشاره به ادامه تصویربرداری این سریال اعلام کرد: حدود هفت روز دیگر کار من در این سریال طول می کشد.

سریال «چرخ فلک» این شب ها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و از اپیزودهای مختلفی تشکیل شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: