جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 شهريور 1395     
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛
معقوله حمل و نقل و متروی شهری یک ضرورت مهم در کشور است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه حمل و نقل عمومی، گفت: به طور کلی حمل و نقل درون شهری و برون شهری در فواصل کم و به صورت عام باید از الگوی کاهش هزینه ها برخوردار باشد.

 

غلامرضا شرفی در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشت: قطعا باید معقوله مترو را به عنوان یک ضرورت دانست و از آن استقبال کرد و باید پذیرفت که به حمل و نقل درون شهری و برون شهری با دقت و ضرورت باید توجه نمود.

وی در ادامه افزود: چنانچه امروز در این حوزه وارد شویم و هزینه را کاهش دهیم می توانیم در نتیجه به سرمایه گذاری خوبی در حوزه حمل و نقل دست یابیم در غیر اینصورت در آینده وضعیت مطلوبی نخواهیم داشت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی متروی کشور در مقایسه با کشورهای توسعه یافته جهان اذعان داشت: این موضوع که کشور از حیث توسعه نسبت به جهان امروز دچار عقب ماندگی است کاملا مشهود است و ما ادعایی مبنی بر برابری با کشورهای جهان در توسعه یافتگی نداشته و نداریم ولی اینکه در امر توسعه این اراده وجود دارد که امروز خود را به سرحد ارتقا برسانیم .

شرفی در خاتمه با بیان اینکه آیا دولت بودجه کافی و سرمایه گذاری مکفی به این حوزه اختصاص می دهد یا خیر؟، تصریح کرد: بنده به این موضوع که دولت همکاری لازم را در بخش حمل و نقلی ندارد، اذعان دارم و البته این انتظار وجود دارد که دولت در رابطه با تامین هزینه های این بخش عظیم ،مساعدت لازم را داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: