جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 شهريور 1395     
4 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در تبریز

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تبریز و عضو هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: بیش از 4 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در تبریز وجود دارد.

پرویز عباس نژاد افزود: 3 هزار و 783 دستگاه تاکسی فرسوده تبریز در طرح سراسری نوسازی 90 هزار دستگاه ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکسی هایی که بالای 10 سال سن داشته باشند به عنوان خودرو فرسوده تلقی می شوند، تصریح کرد: در حال حاضر 3 هزار و 708 نفر از متقاضیان طرح نوسازی موفق شده اند که مراحل ثبت نام را پشت سر گذارند.

وی در ادامه اذعان داشت: تاکنون 400 دستگاه تاکسی فرسوده، نوسازی شده و به صاحبان این خودروها تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه 629 متقاضی در نوبت تحویل خودرو نو هستند، عنوان کرد: طرح کلید به کلید جایگزینی خودروهای فرسوده از 9 شهریور در تبریز اجرایی شده و تاکنون تحویل یک دستگاه خودرو از این طریق انجام شده است.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: خودروهای سمند، پژو 405 و آریو جهت جایگزینی خودروهای فرسوده تبریز در نظر گرفته شده لذا تسهیلات 20 میلیون تومانی با کارمزد 16 درصد نیز به افراد متقاضی اختصاص داده یافته است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تبریز و عضو هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی کشور در پایان اضافه کرد: با توجه به عدم توانایی مالی تاکسیرانان در پرداخت اقساط از مسئولین ذیربط خواستاریم نسبت به تغییر مدت بازپرداخت اقساط از 4 سال به 7 سال اقدامی انجام دهند لذا از این طریق به این قشر از رانندگان کمک و مساعدت شود.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: