جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 شهريور 1395     
مصوبه شورای اسلامی شهرتهران صورت گرفت
اعطای تسهيلات تشويقي به پرداخت کنندگان مطالبات شهرداری تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، به گفته معاون شهردار تهران شهروندان و مودیان  تهرانی مدت محدودی فرصت بهره مندی از تسهيلات تشويقي پرداخت جرايم دير كرد عوارض نوسازی و اسناد نکول شده را دارند.

اعطای تسهيلات تشويقي به پرداخت کنندگان مطالبات شهرداری تهران

قدرت گودرزی گفت: به استناد مصوبه اخیر  شورای اسلامی شهر تهران، چنانچه بدهکاران عوارض نوسازی در شهر تهران بدهی معوقه سالهای گذشته خود را به طور یکجا پرداخت نمایند نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان حداکثر70% جرائم دیرکرد به آنان اقدام می گردد.

گودرزی در خصوص زمان و نحوه اعطای این تسهیلات یاد آور شد مدت اجرای این مصوبه محدود می باشد وشهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی  www.tehran.ir   و پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی http://daramad.tehran.ir ، ادارات درآمد شهرداری های مناطق 22گانه و یا نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت عوارض و جرائم آن اقدام نمایند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران یاد آور شد ، این مصوبه شامل مودیانی است  که تا پایان سال 1394 نسبت به پرداخت عوارض اقدام نکرده اند که با ابلاغ این تسهیلات، امکان بهره مندی از 50تا70درصد تسهیلات جرائم دیر کرد عوارض نوسازی فراهم گردیده است ضمنا مشمول شدن این تسهیلات فقط برای مودیانی است که تا تاریخ 30/9/1395 عوارض سالجاری را نیز پرداخت نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تسهیلات به اشخاص دارای  اسناد نکول شده نزدشهرداری تهران گفت و ادامه داد مالکان یا مودیانی که دارای اسناد نکول شده(چکهای برگشتی)تا پایان سال 94 نزد شهرداری تهران هستند، از تسهیلات تشویقی به میزان 20 تا 80 درصد خسارت تأخیر تأدیه بهره مند می شوند .

گودرزی در ادامه گفت: به استناد مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تهران، چنانچه بدهکاران و مودیان شهرداری تهران، اسناد نکول شده ( چکها و اسناد برگشتی) خود که سررسید آنها تا پایان سال 1394 می باشد را، به طور نقدی و یکجا پرداخت نمایند ، نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی بین 20 تا 80% خسارت تأخیر تأدیه به آنان اقدام می گردد.

قدرت گودرزی در خصوص چگونگی و زمان اعطای این تسهیلات یاد آور شد کلیه  مودیانی که دارای اسناد نکول شده( چکهای برگشتی) نزد شهرداری تهران می باشند ، تا پایان آذرماه فرصت بهرمندی از تسهیلات فوق را دارند و ذینفعان می توانند با مراجعه به ادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و دفاتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت بدهی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: