جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 شهريور 1395     
مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون خدمات شهرى شهرداري تهران در مراسم تکريم و معارفه مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران گفت: شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران گام هاي بسيار خوبي در جهت حل مشکلات صنايع و مشاغل شهر تهران برداشته است.

مهندس مجتبي يزداني در مراسم تکریم و معارفه مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران که با حضور مهندس منصور باقرصاد، قائم مقام اين معاونت و جمعي از مديران ارشد حوزه خدمات شهري و شرکت ساماندهي برگزار شد، مهندس کامران زنگيشه را به سمت مديرعامل جديد شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران معرفي و ضمن تکریم مهندس رضا قديمي، مديرعامل اسبق اين شرکت از زحمات ايشان در زمان تصدي مسووليت در اين شرکت تقدير و تشکر کرد.

 مهندس يزداني در اين مراسم، ضمن تبريک اعياد قربان و غدير به ماموريت هاي شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران اشاره کرد و گفت: تعامل با اصناف يکي از مهم ترين وظايف شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران است.

يزداني با بيان اين که گام هاي خوبي در اين شرکت از گذشته تاکنون برداشته شده است، گفت: اکنون اين شرکت با نهادهاي دولتي مرتبط با حوزه ماموريتي اش و نيز اصناف تهران و ... ارتباطات بسيار خوبي برقرار کرده است که منتج به هماهنگي هاي لازم در تمامي زمينه هاي کاري اين شرکت مي گردد.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران در ادامه با اشاره به اين که ماموريت هاي حوزه خدمات شهري با تمامي حوزه هاي ديگر متفاوت است، اذعان کرد: اين تفاوت کاملاً مشهود است، خصوصاً شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران شرايط کاري متفاوتي با ساير حوزه ها به جهت ارتباط با مردم و  تغييرات و عادات رفتاري شهروندان در موضوعات مختلف اجتماعي دارد که اين مهم نيازمند کار و تلاش بسيار در خصوص فرهنگ سازي در امور مرتبط با اين شرکت است.

يزداني در ادامه اظهار داشت: در راستاي رضايتمندي شهروندان گام برداريم و بر رفع سريع موانع و مشکلات موجود کوشش کنيم.

معاون شهردار تهران خطاب به مديران و کارکنان اين شرکت گفت: با علاقه و پشتکار کارها را به پيش ببريد و موضوعات را با منطق درست و صحيح و استفاده از نظرات افراد مختلف و کارشناسي شده، پيگيري کنيد تا به نتايج مطلوبي دست يابيم.

يزداني با تقدير از زحمات بي شائبه مهندس قديمي در دوره تصدي اشان در اين شرکت گفت: آقاي قديمي از جمله مديراني است که تعامل بسيار خوبي با مديران شهري و دولتي داشته و از توانمندي  هاي بسياري برخوردار است. ايشان در دوره مديريتي خود توانسته منشاء خدمات خوبي در شهر تهران باشد و اتفاقات و اقدامات خوبي در اين مجموعه صورت گرفته است که جاي تقدير و تشکر دارد.

وي در ادامه ضمن معرفي مهندس کامران زنگيشه به عنوان مديرعامل جديد اين شرکت و آرزوي موفقيت در مسووليت جديد، اذعان کرد: ايشان از مديران باسابقه، پرتوان و فعال در عرصه مديريت شهري هستند و در هر منصبي که خدمت کردند آرامش را در مجموعه حکمفرما کرده اند.  بنابراين از مديران اين حوزه انتظار مي رود که با تمام توان و همانند گذشته در مسير پيشرفت، حرکت و از هيچ کوششي در راستاي تحقق اهداف اين سازمان دريغ نورزند تا انشالله همگي بتوانيم منشاء اثر و خدمت به مردم عزيزمان باشيم.

مهندس زنگيشه، مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران نيز در اين جلسه اظهار داشت: خداوند را شاکرم که اين توفيق نصيبم شد که در جمع همکاران خوب و پرتلاش اين شرکت حضور يابم و از مهندس يزداني به جهت اعتمادي که به بنده داشتند تا در خدمت شما عزيزان باشم تقدير و تشکر مي کنم.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: الحق والانصاف در مدت تصدي آقاي قديمي اقدامات بسيار خوبي در اين سازمان صورت گرفته است، انشالله بتوانيم راه ايشان را طبق تدابير شهردار محترم تهران و مهندس يزداني معاون محترم خدمات شهري شهرداري تهران ادامه و به سرمنزل مقصود برسانيم.

 

همچنين در اين مراسم رضا قديمي ضمن تقدير و تشکر از حمايت هاي بي دريغ شهردار محترم تهران، مهندس يزداني، معاون خدمات شهري شهرداري تهران از اين مجموعه در دوره مديريت اشان، براي مهندس زنگيشه مديرعامل اين شرکت آرزوي موفقيت کرد و از زحمات کليه مديران و پرسنل اين شرکت قدرداني به عمل آورد.

لازم به ذکر است، مهندس کامران زنگيشه دانشجوي ترم آخر دوره دکتري جغرافياست که پيش از اين مشاور معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري تهران، مشاور معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري تهران در امور سازمان ها و مناطق، مشاور معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران، قائم مقام سازمان بهشت زهرا (س) و حرم حضرت امام خميني(ره)، معاون خدمات شهري و فضاي سبز منطقه 11، مشاور اجرايي شهرداري مناطق 2 و 5، شهردار ناحيه و بازرس شهرداري منطقه 17، رييس شوراي حل اختلاف شعبه 828 دادگستري تهران و ... را در کارنامه کاري خود دارد.  همچنين زنگيشه در سال 85 به عنوان كارمند نمونه شهردارى تهران  و در سال 88 به عنوان مدير نمونه شهردارى تهران برگزيده شد.

گفتني است در اين مراسم گزارشي از اقدامات و عملکرد شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران در بازه زماني 91 تا 95 در موضوعات مختلف اعم از خروج واحدهاي صنفي مزاحم، انتقال واحد اوراق کنندگان به مجتمع ثامن الحجج (ع)، ساماندهي نمايشگاه داران خودرو، ساماندهي واحدهاي اطراف بازار تهران (پوشاک،کفش و ...) در طرح انضباط شهري منطقه 12، ساماندهي بيش از 50 روز بازار، ساماندهي دستفروشان، فعاليت مراکز خريد و فروش پرندگان زينتي، ساماندهي کيوسک هاي مطبوعاتي و تغيير پيکره آنها، وضعيت جايگاه هاي سوخت CNG ، وضعيت مراکز خريد و فروش خودرو و احداث چند مرکز جديد، کنترل حيوانات شهري و جانوران موذي، زنده گيري سگ هاي بدون صاحب، تعامل با اصناف و اتاق بازرگاني ايران، مشارکت در برپايي نمايشگاه هاي باز باران در سه سال گذشته، هماهنگي و اعزام نيروها به عتبات عاليات براي خدمات رساني به زائرين اربعين سيد و سالار شهيدان آقا اباعبدالله الحسين(ع)، حضور در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران براي نخستين بار و ... ارائه گرديد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: