جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 شهريور 1395     
امضای قرارداد برای تامین اتوبوس های جدید شهر اسلو

به گزارش گروه اخبار بین الملل شهرداری نیوز، قرار است Solaris، تولید کننده اتوبوس لهستانی 99 اتوبوس جدید را برای پایتخت کشور نروژ تامین کند که گمان می رود تحویل آن ها از اوایل سال آینده آغاز شود.

Solaris موفق به امضای قرارداد با دو اپراتور حمل و نقل عمومی در اسلو شده که بر اساس آن ها 99 اتوبوس را برای این شهر تامین خواهد کرد.

اولین قرارداد که با Unibuss امضا شده برای تامین 75 اتوبوس 18.75 متری است. نسل سوم این اتوبوس های بزرگ به موتورهای یورو 6 مجهز می شوند که با اهداف آلایندگی یورو 6 منطبق هستند. بنابر قرارداد با اپراتور دوم نیز 24 دستگاه از این اتوبوس ها نیز به Nobina تحویل خواهند شد. تمام این اتوبوس ها با سوخت های زیستی (HVO) کار می کنند.

عضو هیئت مدیره این شرکت برای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش، Eberhard Wolters گفت: "این سفارش ها بسیار عظیم و قابل توجه هستند. ما از اطمینان مشتریان به برند خود مفتخریم و به آن ها اطمینان می دهیم اتوبوس هایی را تحویل خواهند گرفت که با انتظارات راننده و مسافران منطبق هستند."

در حال حاضر 369 اتوبوس Solaris  در خیابان های 24 شهر نروژ فعالیت می کنند. این دو سفارش جدید تعداد اتوبوس های Solaris را به 468 دستگاه افزایش خواهند داد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: