جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 شهريور 1395     
مصرف هفتگی بنزین کشور ثابت ماند

به گزراش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، میانگین مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ٢٦ شهریورماه به روزانه ٨١ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر رسید که این مقدار در مقایسه با هفته پیش از آن تغییر چندانی نداشته است.

میانگین هفتگی مصرف بنزین کشور در هفته چهارم شهریورماه با توزیع روزانه ٨١ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر به ٥٦٨ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر رسید.

بیشترین مقدار مصرف بنزین با ٩٠ میلیون و ١٠٠ هزار لیتر به روز یکشنبه (٢١ شهریورماه) و کمترین مقدار مصرف با ٦٨ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر به روز دوشنبه (٢٢ شهریورماه) اختصاص یافته است.

مصرف بنزین در هفته چهارم نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشت و کاهش روزانه ١٠٠ هزار لیتر را به ثبت رساند.

مصرف بنزین در سومین هفته شهریورماه نسبت به هفته دوم دومیلیون لیتر افزایش یافت و به ٥٦٩ میلیون لیتر رسید، در حالی که در هفته منتهی به ٦ تا ١٢ شهریورماه مقدار مصرف ٥٦٧ میلیون لیتر بود.

مصرف بنزین در هفته منتهی به ٣١ مردادماه تا پنجم شهریورماه به ٥٦٢ میلیون لیتر رسید که با نزدیک شدن به پایان تابستان از هفته اول تا سوم شهریورماه شاهد افزایش هفت میلیون لیتری بنزین در کشور هستیم.

پیش‌بینی می‌شود با آغاز دور پایانی سفرهای تابستانی و نزدیک شدن به عید غدیر، مصرف این فرآورده به مرز ١٠٠ میلیون لیتر در روز برسد.

مجموع مصرف بنزین کشور در این سه هفته شهریورماه (یکم تا ٢٦ شهریورماه) به دو میلیارد و ٢٦٦ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: