جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 شهريور 1395     
می‌توانیم از استقلال امتیاز بگیریم

ورزش > لیگ برتر - سرمربی ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی با تسلیت گفتن به مناسبت درگذشت بهمن گلبار نژاد، خلعتبری، داور اصفهانی و برادر سعید عزیزیان، درباره بازی با استقلال گفت: دیداری سخت و حساس را باید مقابل استقلال برگزار کنیم. از لحاظ فنی و کیفی از عملکرد تیم راضی هستیم اما از لحاظ کسب امتیاز تا اینجا موفق نبوده ایم.اگر تمرکز بیشتری داشتیم الان 12 امتیازه بودیم. از عملکرد بازیکنان در بحث فنی شکایت ندارم اما گاهی وقتها تمرکز خود را از دست می دهیم و گل های ابتدایی می خوریم. قاسم حدادی فر و رشید مظاهری مصدومین تیم هستند. شرایط بدنی بازیکنان ما مناسب است اما می دانیم که استقلال در خانه به دنبال کسب اولین برد است. نباید به آن ها اجازه نفوذ بدهیم و باید از ضدحملات به خوبی استفاده کنیم.

وی در مورد فحاشی برخی هواداران ذوب در بازی با تراکتور گفت: اتفاقات قبل از شروع بازی غیر طبیعی بود. یکسری افراد به دنبال منافع شخصی خود هستند و به تیم ضربه می زنند.به زودی باشگاه این مشکل را حل خواهد کرد. ما روی کمک و دلگرمی هواداران اصیل و واقعی ذوب آهن حساب باز کرده ایم و به سایر مسائل توجهی نداریم.

یحیی گل محمدی درباره تعطیلات لیگ برتر گفت:تعطیلات برای هیچ تیمی خوب نیست اما اولویت با تیم ملی است چون قصد صعود به جام جهانی را دارد.همه بازیکنان و مربیان برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنند و امیدوارم ایران به جام جهانی صعود کند.

او در پاسخ به سوالی درباره گربه سیاه بودن تیمش برای استقلال گفت: ما برای این بازی برنامه ویژه خودمان را داریم و اصلا به نتایج گذشته توجهی نداریم.اگر فردا هوشیار باشیم می توانیم با امتیاز زمین را ترک کنیم.

گل محمدی گفت: ما امسال و در فصل نقل و انتقالات مشکلات زیادی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیریم.از طرفی هم مصدومیت قاسم حدادی فر به تیم ما ضربه روحی بدی زد. در حال حاضر از وضعیت فنی تیم راضی هستم ولی روز به روز باید هماهنگ تر شویم.باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم تا در ادامه راه به مشکل بر نخوریم.

گل محمدی اضافه کرد:کاری به مسائل مالی ندارم اما هیچ دریافتی ای امسال نداشتیم.دو قهرمانی در مدت کم برای تیم کسب کردیم اما خبری از پاداش نبود.ما این مشکلات را درک می کنیم اما تحمل توهین برخی ها به تیم سخت است.من به جوانان اعتماد کرده ام و نتیجه اعتماد خود را خواهم گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: