جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 مهر 1393     
انتقال گاز بیومتان تولید شده در شرکت های آب و فاضلاب به خانه های انگلیسی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هزاران شهروند انگلیسی به زودی با انرژی فاضلاب غذا می پزند.

شرکت های آب و فاضلاب Severn Trent، Wessex Water و Northumbrian Water در حال آماده سازی لوله ای برای تامین مداوم گاز بیومتان به طور مستقیم از شرکت های تصفیه آب و فاضلاب به National Grid هستند.

Mohammed Saddiq، مدیر کل شرکت GENeco گفت: "مشتریان ما می توانند در خانه خود سوسیس ها را با گاز تولید شده از تصفیه فاضلاب سرخ کنند."

در گذشته شرکت های تصفیه آب از این گاز تولید شده برای تولید نیروی برق لازم خود استفاده می کردند اما این اولین بار است که با کمک تکنولوژی پیشرفته گاز متان کیفیت بالا برای خانه ها تولید می شود.

Dragan Savic، پروفسور هیدرواینفورماتیک در دانشگاه Exeter اظهار داشت با توجه به این که انگلستان بیش از 9 هزار شرکت تصفیه فاضلاب دارد این انرژی فاضلاب مزایای زیست محیطی قابل توجهی خواهد داشت.

وی گفت: "با به دست آوردن متان و انتقال آن به National Grid، شرکت های آب و فاضلاب می توانند از آلاینده های گلخانه ای به انرژی تجدیدپذیر روی آورند."

بر اساس جدیدترین آمار آژانس محیط زیست، صنعت آب انگلستان هر ساله حدود 8100 گیگا وات بر ساعت و گاز گلخنه ای استفاده کرده و بیش از 4 میلیون تن تولید می کند.

 در حال حاضر برخی شرکت های آب و فاضلاب در انگلستان کارخانه های انرژی و گرما تاسیس کرده اند که در آن ها گاز تولید شده از تصفیه برای تولید برق سوزانده می شود که این نیرو برای تامین برق همان مرکز به کار می رود. در برخی موارد مازاد این انرژی به فروش می رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: