جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مهر 1395     
تشکری هاشمی در دیدار با مدیران مرکز حراست کل مطرح کرد:
حراست از سرمايه هاي انساني، عامل پويايي و کارآمدي نهاد شهرداري است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با حضور در شوراي مديران مرکز حراست کل با تجليل از تلاش آنان، همکاران حراست را سربازان گمنام حضرت وليعصر (عج) خواند.

سيد جعفر تشکري هاشمي با حضور در شوراي مديران مرکز حراست کل، کار اين مجموعه را بسيار مهم و تأثير گذار در تحقق اهداف مديريت شهري دانست و از همکاران حراست به عنوان سربازان گمنام حضرت وليعصر (عج) در شهرداري تهران نام برد که با تلاش جهادي، ماموريت خطير شايسته سالاري و دفاع از ارزشهاي انساني و اسلامي را دنبال مي کنند.

وي با اشاره به برخي حساسيتهاي کار در حراست، از مجموعه خدمات و اقدامات خالصانه آنان قدرداني نمود و اظهار اميدواري کرد: در انجام ماموريت هاي حراست بيش از گذشته شاهد سربلندي و موفقيت باشيم.

 معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با تاکيد بر اراده و يقين در مسير رفع مشکلات معيشتي کارکنان، از تصميم هاي جديد براي تسهيل موضوعات درمان، مسکن و رفاه همکاران داد و افزود: به زودي شاهد تحول گسترده اي در حوزه سرمايه هاي انساني شهرداري تهران خواهيم بود.

تشکري هاشمي پوشش هاي بيمه اي را براي درمان بسيار مهم خواند و گفت: تلاش ما اين است که امتيازات و پوشش بيمه شدگان تامين اجتماعي را تا سطح بهره مندي بيمه شدگان شهرداري تهران ارتقا بخشيم.

حجت الله ناطقي ريس مرکز حراست کل شهرداري تهران نيز در سخناني، روزهاي با شکوه هفته دفاع مقدس را يادآور حماسه هاي ارزشمند فرزندان شجاع ايران اسلامي دانست و گفت: اين ميراث ارزشمند را امروز بايد حفظ و حراست کنيم تا به خوبي به نسل هاي آينده منتقل شود.

 رئيس مرکز حراست کل شهرداري تهران تلاش جهادي و گمنامي فعاليت هاي کارکنان اين مجموعه را افتخار و سعادتي بزرگ خواند و حفظ کرامت انساني، عدالت محوري، هوشياري و هوشمندي، سرعت در اقدام و عمل به موقع و اجراي دقيق وظايف در راستاي تدابير شهرداري تهران را از جمله سياستهاي مهم اين مرکز اعلام نمود.

شايان ذکر است، داود آقايي مديريت توسعه منابع انساني اين مرکز نيز گزارش کاملي از وضيعت نيروي انساني و اقدامات انجام شده براي کارکنان ارائه نمود.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در همايش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در منطقه 16 از مديران و کارکنان نمونه، ايثارگران و بازنشستگان مرکز حراست کل شهرداري تهران تقدير نمود.

به گزارش روابط عمومي معاونت توسعه منابع انساني شهرداري تهران، سيد جعفر تشکري هاشمي با حضور در همايش بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت : بيان خاطرات جنگ تحميلي قصه گويي نيست بلکه بيان واقعيت و حقيقت هايي از تاريخ معاصر و ارزش هاي يک ملت است که با نيروي ايمان و تمام توان رزمي خود در مقابل دشمنان ايستاد و خم به ابرو نياورد تا پيروز ميدان مبارزه شد.

تشکري هاشمي اين نوع دفاع و ايستادگي در مقابل دشمن را در بين کشورهاي دنيا، بي نظير خواند چرا که يک ملت با تمام داشته ها يعني تعهد، تدين، ايثار، عشق به وطن، تبعيت از ولايت فقيه، نيت الهي، کارو تلاش بي وقفه، کار علمي، نگاه به قله و با تمام ويژگي هاي که از آنها دور بود يعني حسادت، غيبت، تنبلي، توجه به مقام و جايگاه و هر چه از ماديات به صحنه آمد و فقط براي رضاي خداوند متعال و اعتلاي قرآن کريم وعزت اسلام و ميهن ايستادگي کرد.

وي تصريح کرد: جنگ تحميلي تمام شده اما دفاع همچنان باقيست و وظيفه ما حفظ و حراست از فرهنگ جهاد، ايثار و شهادت است که با مديريت جهادي يعني مديريت مبتني برعلم، تلاش، و تدبير بايد اين دفاع را پشتيباني کرد.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران صيانت از کانون خانواده و انجام مسووليت هاي اجتماعي را جزء ديگر وظايف مهم کارکنان عنوان کرد و گفت: توجه به فرزندان و حمايت از کانون خانواده را بخشي از فرهنگ و ارزشهاي دفاع مقدس مي دانيم چرا که رزمندگان اسلام با وجود حضور طولاني در جبهه هاي نبرد، بر وظايف خود در قبال خانواده تاکيد مي نمودند.

 تشکري هاشمي در پايان تعدادي از مديران و کارکنان نمونه، ايثارگران و بازنشستگان مرکز حراست کل شهرداري تهران را مورد تقدير قرار داد و از تلاش خالصانه و خستگي ناپذير آنان تجليل کرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: