جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مهر 1395     
کاهش ١١ درصدی مصرف گازوئیل در منطقه اصفهان

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان اعلام کرد: مصرف گازوئیل در منطقه اصفهان در نیمه نخست امسال با ١١ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به یک میلیارد و ١٨٥ میلیون و ٦٨١ هزار لیتر رسید.

حسین صادقیان با بیان این مطلب گفت: مصرف گازوئیل در منطقه اصفهان با ١٥٧ میلیون و ١٤٦ هزار و ٦٩٤ لیتر اختلاف در ٦ ماه نخست پارسال یک میلیارد و ٣٤٢ میلیون و ٨٢٧ میلیون و ٦٩٤ هزار لیتر بوده است.

وی افزود: در این بازه زمانی یک میلیارد و ١١ میلیون و ٣٣٨ هزار و ٨٤٠ لیتر بنزین در منطقه اصفهان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال با ٩٨١ میلیون و ١١٣ هزار و ٦٤١ لیتر ٣,٠٨ درصد رشد داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به کاهش ٢٢ میلیون لیتری نفت کوره نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: مصرف نفت کوره در نیمه نخست امسال به ٢٠ میلیون و ٦٥١ هزار و ٥٠٠ لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال با ٤٣ میلیون و ٣٩٩ هزار لیتر کاهش ٥٢ درصدی را به ثبت رساند.

وی ادامه داد: مقدار نفت سفید مصرف شده در ٦ ماه نخست امسال با ٦ درصد کاهش به هشت میلیون و ٩٦٤ هزار و ٨٠٠ لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال با ٩ میلیون و ٥٩٥ هزار و ٩٠٠ لیتر اختلاف ٦٣١ هزار لیتری داشته است.  

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در سال ۱۳۲۸ تاسیس شد که در زمینه دریافت، نگهداری، توزیع و فروش فرآورده های نفتی به صورت مستمر فعالیت دارد  و این مهم از طریق نواحی دوازده گانه (مرکزی، کاشان، نائین ، شهرضا، مبارکه، لنجان، نجف آباد، گلپایگان، شاهین شهر، سمیرم، داران و اردستان) تحقق می یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: