جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 مهر 1395     
رفع مشکل ضمانت رانندگان تاکسی

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، رئیس هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی و مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری گفت: با توجه به روند نوسازی تاکسی های فرسوده کشور برای رفع مشکل ضمانت رانندگان تاکسی در مراحل بانکی نوسازی اقداماتی انجام شد.

امیر جعفرپور در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: پیگیری رفع مشکل ضمانت تاکسیرانان از سوی سازمان شهرداری و با حمایت سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور، بانک مرکزی، اتحادیه سازمانهای شهری کشور و همچنین توان سازمانهای تاکسیرانی و شوراهای شهر صورت گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: برای رفع مشکل ضمانت در وحله اول با سه بانک عامل در این روند مذاکره شد و موانع ایجاد شده در بعضی از شعب این بانکها به اطلاع مدیران مسئول آنها رسید تا در راستای رفع این مشکلات و اختلاف ها اقدامی کنند و در وحله دوم از مسئولان سازمانهای تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی شهرهای گوناگون کشور تقاضا شد که با مدیران شعب بانکهای عامل استانها تعامل برقرار کنند.

وی اظهار داشت: برطبق هماهنگی های صورت گرفته در راستای حل مشکل ضمانت رانندگان تاکسی از شوراهای شهر و شهرداریهای مختلف کشور درخواست صدور مصوبه به بانکهای عامل شد تا رانندگان تاکسی بتوانند ضامن یکدیگر شوند و در برخی از شهرها با ضمانت سازمان تاکسیرانی مراحل بانکی تاکسیرانان طی شود.

وی عنوان کرد: حل مشکل ضمانت رانندگان تاکسی مختص تهران نیست و به صورت سراسری در سطح کشور در حال پیگیری است لذا رفع مسئله ضمانت در هر شهری به گونه ای متفاوت انجام شده است.

وی با اشاره به پروسه نوسازی تاکسی های فرسوده کشور خاطرنشان کرد: با پیگیری های مستمر مسئولان ذیربط روند نوسازی تاکسی های فرسوده در حال حاضر براساس برنامه ریزی های اولیه پیش می رود و خوشبختانه تعداد قابل توجهی از متقاضیان خودروهای نو را تحویل گرفته اند.

جعفرپور اذعان داشت: امیدواریم که پروسه نوسازی و توسعه تاکسی های ون به زودی مطرح شود و در این راستا اقداماتی صورت گیرد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی و مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری در پایان اضافه کرد: اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با همکاری ارگانهای ذیربط در تلاش است علاوه بر تاکسی آریو، تاکسی های باکیفیت و با استاندارد مطلوبی را به پروسه جایگزینی تاکسی های فرسوده اختصاص دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: