جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 مهر 1395     
احداث ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو با هدف افزایش رفاه حال شهروندان و ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ از احداث ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو در ضلع جنوب خیابان مطهری خبر داد.

ولی مسگری نجاتی با اشاره به اینکه این ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو حدفاصل خیابان سربداران و لارستان احداث شده است، گفت: این ایستگاه با هدف افزایش رفاه حال شهروندان و ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی راه اندازی شد.

او با بیان اینکه در اجرای این پروژه ۲۹متر جدول و ۲۳ متر مربع کفپوش مورد استفاده قرار گرفته است، ادامه داد: تجهیز و گسترش ایستگاه های سامانه اتوبوس های تندرو در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار دارد.

نجاتی با اشاره به اینکه هم اکنون 42 ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو در سطح منطقه وجود دارد، گفت: 36 ایستگاه در خط یک و هفت قرار داشته و شش ایستگاه نیز در خط لوپ بهشتی و مطهری احداث شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه ایستگاه های سامانه اتوبوس های تندرو با هدف سهولت تردد درون شهری شهروندان راه اندازی می شود، ادامه داد: بسیاری از حمل و نقل درون شهری شهروندان در قلب تهران به عنوان منطقه مرکزی و پرتردد پایتخت از طریق سامانه اتوبوسرانی صورت گرفته و تجهیز و ساماندهی و ایمنی ایستگاه های اتوبوس همواره در دستور کار معاونت حمل ونقل و ترافیک قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: