جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آذر 1395     
معاون راهبردی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
شکل گیری جهانی هسته های مردمی مقاومت نشان از تفکر ارزشی و انقلابی بسیج دارد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، اجتماع بزرگ بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج (مدافعان حرم) با حضور بسیجیانی از گردان های عاشورا،بیت المقدس،کوثر و الزهرا در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

در ابتدای این همایش سرهنگ پاسدار غفارپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد به تشریح و توضیح اعم فعالیت های صورت گرفته از سوی این پایگاه در سال جاری پرداخت و در ادامه سردار تولایی معاون راهبردی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخت.

معاون راهبردی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان خود بسیج را تندیس جاودانگی و نماد مبارزه با استکبار خواند و گفت:امروزه مردم دنیا تحت تاثیر مکتب انقلابی و ارزشی بسیجیان ایران اسلامی قرار گرفته اند و الگوبرداری از بیسیجیان کشورمان تحول عظیمی در شکل گیری مقاومت های مردمی سایر کشورها از جمله عراق،سوریه،لبنان،یمن و... ایجاد کرده است و در حال حاضر بعد از گذشت بیش از سی و پنج سال از فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج این تفکر الهی به جهانیان صادر می شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان در چند روز اخیر که بسیج را مظهر مردم سالاری دینی برشمردند افزود:به نظر می رسد امام خمینی(ره) با یک ژرف نگری در مفاهیم اسلامی منبع اصلی قدرت برای اداره حکومت اسلامی و استحکام جایگاه ولایت فقیه در جامعه را حضور یکپارچه مردم در صحنه می داند و این فرمول یعنی دخالت مردم در صحنه امروزه بساط مستکبران را در هم شکسته است.

تولایی در ادامه وجود تشکل بسیج را منشا خیر و برکت برای کشور دانست و تصریح کرد:اندیشه شکل گیری بسیج مبتنی بر ارزش های الهی و با بهره گیری از آیات نورانی قرآن از سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ذهن امام (ره) شکل گرفت. شکل گیری بسیج به معنای حضور واقعی و بی بدیل مردم در صحنه، با اخلاص در عمل و باور به امدادهای غیبی الهی و با اتکال به خدا میسر شده است.

معاون راهبردی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش انکارناپذیر ولایت فقیه در تداوم حضور مردم در صحنه اظهار کرد: بحمدالله امروزه با صدور تفکر انقلابی بسیج نیروهای حشدالشعبی در عراق،انصارالله در یمن،نیروهای مقاومت در سوریه و لبنان همگی متاثر از تفکر انقلابی بسیجیان ایرانی شکل گرفته است.

مولایی شهردار منطقه 22 نیز در سخنانی هدف از برگزاری این اجتماع عظیم بسیجیان را نمایش شکوه، اقتدار و صلابت بسیجیان دانست و گفت: بی‌تردید ایثار، اعتقاد،تعهد و بصیرت بسیجی اگر در تمامی کارها و فعالیت‌ها حاکم باشد،شاهد دستاوردهای موثر این نهاد بزرگ انقلابی در کشور خواهیم بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده شهدای معظم قربانی دستجردی، شهیدی و شهید مدافع حرم هادی زاهد از ساکنین منطقه 22 تهران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.به طور همزمان نیز مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور سردار پاسدار اسداللهی فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله و سرگرد رکنی فرمانده ناحیه بسیج عمار یاسر و بسیجیان در پایگاه بسیج عمار یاسر برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: