جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 آذر 1395     
مناسب سازی معابر و نصب تابلوها ویژه معلولین در منطقه 19

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از اجرای فعالیت مناسب سازی و پیاده رو سازی در معابر منتخب سطح منطقه خبر داد.

علیرضا مرآتی با اشاره به اجرای طرح جهادی مناسب سازی معابر در محلات منتخب بیان کرد: در راستای اجرای این طرح جهت تردد شهروندان کم توان، جانبازان و معلولین خيابان ميثاق شمالي بعنوان معبر نمونه سطح منطقه انتخاب شده است.

وی افزود: در همين راستا مطالعات اوليه توسط مشاور معاونت ترافيك جهت شناسايي مشكلات موجود و ارائه راهكارهاي اصلاحي مطابق ضوابط ابلاغي مناسب سازي براي عابرين پياده و معلولين (اداره كل مهندسي و ايمني و ترافيك) انجام و در برنامه فعالیتهای واحدهای اجرایی این حوزه قرار گرفته است.

مرآتی با بیان اینکه طی بازدید صورت گرفته از خیابان میثاق شمالی اقدامات لازم برای پیاده رو سازی این معبر انجام شده است گفت:  فعالیتهای مناسبت سازی این معبر نیز در  نیمه اول آذرماه آغاز شده و تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مسئول تصریح کرد: خيابان ميثاق شمالي با طولي حدود هزار متر حد فاصل بزرگراه تندگويان تا بلوار ميلاد امتداد یافته و برای مناسب سازی آن فعالیتهایی همچون خط كشي و نصب تابلوهاي مخصوص جهت پارك حاشيه اي معلولين، احداث رابط پياده رو و سواره رو، همسطح سازي پياده رو، حذف موانع در پیاده رو، مناسب سازي ايستگاه هاي اتوبوس و ... انجام شده است.

به گفته مرآتی در راستای بهسازی معابر منطقه جهت تسهیل تردد معلولین و افراد کم توان نیز تاکنون 35 تابلوی ویژه نصب شده و 95 تابلو نیز طی فعالیتهای آتی این حوزه نصب خواهد شد.

همچنین طی سال جاری در 50 نقطه از معابر پرتردد منطقه شامل خیابان های بهمنیار، آموزگار، دانشگاه، میعاد و دیگر نقاط فعالیت همسطح سازی انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: