جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 آذر 1395     
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 خبر داد:
تعویض سرپناه های فرسوده ایستگاههای اتوبوس این منطقه

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از تعویض سرپناه های فرسوده ایستگاههای اتوبوس سطح منطقه خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب گفت: تمامی سرپناه های ایستگاه های اتوبوس که فرسوده هستند تعویض و سرپناه های شیشه ای جایگزین آنها می شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح منطقه 150 ایستگاه اتوبوس موجود است، خاطرنشان کرد: این سایبان ها علاوه بر زیبایی منظر شهری نقش مهمی در حفاظت شهروندان در فصول گرم و سرد سال دارند و در رنگ های متنوع شفاف و شیشه ای طراحی شده اند.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه منطقه هفت در قلب پایتخت قرار دارد، تصریح کرد: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان کلانشهر تهران است و در کنار آن ارایه خدمات مطلوب و در خور شهروندان از مهمترین وظایفی است که در دستور کار قرار دارد و با جدیدت دنبال می شود.

به گفته وی روزانه میلیون ها نفر از اتوبوس استفاده می کنند، بنابراین احداث ایستگاههای اتوبوس شهری با رعایت کامل استانداردها و به تعداد لازم و در فاصله های مشخص اهمیت ویژه ای دارد.

حیدرنیا با بیان اینکه افزایش مطلوبیت استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی و بهینه سازی ایستگاههای اتوبوس از اولویتهای مدیریت شهری است، تاکید کرد: واحد اتوبوسرانی منطقه به طور پیوسته در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن سازی ایستگاه های بین خطوط است و نصب سیستم روشنایی در داخل ایستگاه های اتوبوس ، نظافت ،شستشو و رنگ آمیزی سرپناه ایستگاه اتوبوس از جمله فعالیتهای واحد اتوبوسرانی منطقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: