جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 آذر 1395     
شهردار منطقه 9 خبر داد:
استقرار سایت ویژه برف روبی در میدان آزادی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به مشکلات ناشی از بارش های جوی و یخ زدگی معابر از استقرار یک سایت ویژه برف روبی در میدان آزادی خبر داد و گفت: تمامی محورهای منتهی به میدان نیز در اولویت ویژه قرار دارند.

حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: میدان آزادی و معابر منتهی به این میدان بزرگ در اولویت طرح نگهداشت قرار گرفته و از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: براساس جلساتی که با نهادهای خدمت رسان و مجموعه فرودگاه داشتیم این هم افزایی و تعامل وجود دارد تا مشکلات ناشی از بارش های جوی در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: امسال ستاد برف روبی تمامی حساسیت خود را به بزرگراه های سطح محدوده از قبیل یادگار امام (ره) ، لشگری ، سعیدی و فتح و معبر اصلی منطقه که همان خیابان آزادی است معطوف کرده و سایت های برف روبی در حاشیه این نقاط پر تردد جانمایی شده است.

وی اذعان داشت: علاوه بر 5 سایت اصلی برف روبی در محلات 9 گانه، 50 مخزن شن و نمک در سطح محدوده جانمایی و گروه های عملیاتی نیز مشخص شده تا در زمان بارندگی خدمت رسانی کنند.

محسنی با بیان اینکه اکیپ های برف روبی همواره باید آمادگی لازم را داشته باشند نیز گفت: با توجه به حضور فعال عوامل سایت برف روبی و تجهیز ماشین آلات از هر گونه یخ زدگی و لغزندگی در معابر جلوگیری می کنیم.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: آموزش های لازم در خصوص برف روبی و نحوه شن پاشی به عوامل کارگری داده شده و سایت های برف روبی در کمترین زمان ممکن تجهیز خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: