جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 آذر 1395     
شهردار منطقه 4 در دیدار با خیرین:
مناسب سازی معابر شمال شرق تهران برای تردد معلولان

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 4 در دیدار با خیرین و نیکوکاران از مناسب سازی و بهسازی معابر منطقه 4 برای تردد معلولان خبر داد و گفت: با همکاری خیرین نیکوکار بسته های حمایتی برای معلولان در نظر گرفته شده است.

سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 در دیدار با جمعی از خیرین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری طرح فوریتی شناسایی آسیب دیدگان و خانواده های نیازمند در محلات 20 گانه منطقه 4 آغاز شد و توانستیم پس از شناسایی این خانواده ها اقدامات رفاهی جهت تامین معیشت آنان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های موجود در شهرداری منطقه 4  تهران برای رفع فقر و تکثر در اختیار مجمع خیرین قرار خواهد گرفت افزود: تلاشمان بر این است تا پایان سال جاری تمامی نیازمندان و اقشار ضعیف محدوده منطقه 4 تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

بهاری با تاکید بر ایجاد اتحاد و یکپارچگی میان خیرین و نیکوکاران افزود: در طرح نکوداشت و حمایت از نیازمندان لازم است تا خیرین منطقه 4 یک دل و هم پیمان شوند تا علاوه بر ایجاد هم افزایی، از استهلاک و موازی کاری ها جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نشست ها و تشکیل مجمع خیرین منطقه 4، تقویت خیرین و کاهش فقر در جامعه است و باید تلاش کنیم تا از افزایش این معظل بزرگ اجتماعی در منطقه 4 جلوگیری نماییم.

وی با تاکید بر حفظ عزت نفس و کرامات انسانی در طرح حمایت از فقرا و نیازمندان گفت: در این طرح بر اساس تدابیر ابلاغی شهردار محترم تهران، کمک به خانواده های نیازمند در نهایت تکریم و احترام باید صورت گیرد.

شهردار منطقه 4 در ادامه با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای افراد معلول نیازمند گفت: یکی دیگر از برنامه های سال جاری رسیدگی به نیازهای معلولان و همچنین ایجاد تسهیلات رفاهی برای آنان است که با همکاری خیرین این طرح نیز در حال اجرا است.

وی افزود: در این راستا بهسازی معابر منطقه 4، بوستان ها، سرویس های بهداشتی و همچنین نیازهای ضروری معلولان در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این نشست خیرین منطقه 4 ضمن حمایت صد درصدی از این طرح، آمادگی خود را جهت همکاری با مدیریت شهری تهران اعلام کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: