جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 آذر 1395     
برگزاری نهمین دوره رالی شهروندی در منطقه 4 تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: نهمین دوره رالی شهروندی خانوادگی در منطقه 4 برگزار می شود.

سید ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 با اعلام این خبر گفت: نهمین رالی بزرگ شهروندی با هدف توسعه تفریحات ورزشی و ارتقاء فرهنگ صحیح رانندگی با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و به میزبانی شهرداری منطقه 4 از باغ پرندگان آغاز می شود.

وی از دیگر اهداف این رالی افزایش تمرکز رانندگان را عنوان کرد و گفت: نقشه خوانی، افزایش دقت و رانندگی صحیح از دیگر اهداف این مسابقه خانوادگی است.

حسینی در ادامه افزود: نهمین رالی خانوادگی روز جمعه 3دی ماه از پارکینگ شمالی باغ پرندگان در منطقه 4 آغاز و در برج میلاد به پایان می رسد و استفاده از هر نوع خودروی سواری در این مسابقه بلامانع است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 خاطرنشان کرد: در خط پایانی مسابقه کلیه شرکت کنندگان بلیط رایگان جهت بازدید از برج میلاد دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با شماره تلفن های 16-77133815 تماس گرفته و یا به واحد ورزش شهرداری مناطق 22 گانه تهران مراجعه نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: