جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 آذر 1395     
استقرار اتوبوس ايدز در محلات شمال تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، همزمان با هفته ملي مبارزه با ايدز، اداره سلامت شهرداري منطقه يک با مشارکت دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي اقدام به استقرار اتوبوس ايدز در محلات شمال تهران نمود.

سعيد کارگران معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يک با اعلام اين خبر افزود : همزمان با هفته ملي مبارزه با ايدز و لزوم مهار همه گيري ويروس اچ آي وي يا همان بيماري ايدز، اتوبوسي با هدف اطلاع رساني، پيشگيري و تشخيص زود هنگام، درمان و حمايت از مبتلايان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي و با استقرار تيم آموزشي در داخل آن، در محلات مستقر و اقدام به آموزش شهروندان نمود .

وي گفت: بيماري ايدز در اثر ورود ويروس "اچ آي وي " به بدن ايجاد مي شود که سبب اختلال سيستم ايمني بدن مي شود به صورتي که بدن قادر به مبارزه با برخي عفونتها نيست،  از آنجايي که  اين بيماري فقط درمان نگهدارنده دارد و درمان قطعي ندارد تنها راه مبارزه با آن اطلاع رساني و پيشگيري از همه گيري است.

کارگران گفت: سعي شده با استقرار اين اتوبوس در محلات مختلف اطلاع رساني بالاخص به گروههاي در معرض خطر انجام شود.

وي افزود: اتوبوس ايدز از 16 الي 22 آذر ماه از ساعت 10 صبح الي 16، در تله کابين توچال، ميدان دانشگاه شهيد بهشتي، پايانه اتوبوسراني تجريش، بوستان قيطريه، پايانه شهيد افشار، ميدان دربند و... مستقر بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: