جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آذر 1395     
تامين سرانه هاي خدماتي با رويکرد اجتماعي، اولويت بودجه 96 است

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه یک شهر تهران اعلام کرد: در بودجه سال 96، پروژه هاي اجرايي محلات 27 گانه شمال تهران با تاکيد بر پيوست و رويکردهاي فرهنگي و اجتماعي برنامه ريزي و اجرا مي شوند.

مهندس فخرالدين سليماني شهردار منطقه يک در جلسه بودجه که با حضور قائم مقام ،معاونين اجرايي و برنامه ريزي ... برگزار شد با بيان مطلب فوق اظهار داشت: مبناي اين برنامه ريزي رعايت عدالت در تامين سرانه هاي خدماتي، فرهنگي و ورزشي محلات منطقه است که طبق تدابير ابلاغي شهردار محترم  تهران انجام مي شود.

وي افزود: فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي، توسعه حمل و نقل عمومي، ساماندهي ترافيک، توسعه و نگهداري فضاهاي سبز شهري و احداث بوستان ها در اولويت هاي اجرايي قرار دارند.

اين مقام مسئول تصريح کرد: اتمام پروژه هاي نيمه تمام نيز در بودجه سال آتي در نظر گرفته شده است به طوري که  در حال حاضر حدود 90 درصد پروژه ها مطابق برنامه زمانبندي و يا جلوتر از برنامه اجرا شده اند و با اختصاص بودجه مورد نياز در سال 96 پروژه هاي نيمه تمام به اتمام و بهره برداري مي رسند.

وي خاطرنشان کرد: پس از پيشنهاد بودجه حوزه هاي منطقه و تاييد اوليه آن توسط اداره کل برنامه و بودجه شهرداري تهران، رقم نهايي پيشنهادي بودجه منطقه در سامانه جامع تدوين و اجراي بودجه درج مي  شود.

شهردار منطقه يک از همه مديران شهري منطقه خواست همکاري، همفکري و تعامل با يکديگر را افزايش دهند تا پروژه ها با سرعت، دقت و کيفيت به اتمام برسد و در اختيار شهروندان قرار گيرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: