جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آذر 1395     
بزرگ ترین ناوگان اتوبوس های برقی اروپا در هلند فعال شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، تمام 43 دستگاه اتوبوس عمومی در شهرهای آیندهوون و هلموند در هلند از 11 دسامبر 2016 برقی شده اند.

این اتوبوس ها در کنار یک دیگر بزرگ ترین ناوگان اتوبوس های بدون آلایندگی در حمل و نقل عمومی اروپا را تشکیل می دهند.

اولین بار است که این تعداد اتوبوس تمام برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی در اروپا به کار گرفته می شوند. به عنوان مثال، لندن دارای 51 دستگاه اتوبوس برقی است که همگی اتوبوس های استاندارد برقی شده هستند. اتوبوس های دارای طول بیش تر در استان برابانت هلند می توانند مسافران بیش تری را جابه جا کنند.

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که اپراتور این ناوگان باید حل می کرد، شعاع گردش محدود اتوبوس ها بود. این سازمان به واسطه ترکیبی از تکنولوژی شارژ فوق سریع و سیستم چرخش نوآورانه، این مشکل را حل کرد.

اتوبوس هایی که در طول روز در این ناوگان فعال هستند می توانند در مدت نیم ساعت شارژ شوند. پایانه اتوبوسی واقع در آیندهوون از یک گاراژ دیزلی به یک ایستگاه شارژ تبدیل شده که دارای 43 ایستگاه شارژ است.

هم چنین چند اتوبوس برقی نیز به عنوان ذخیره نگه داشته شده اند تا در صوت اتمام شارژ اتوبوس های دیگر وارد ناوگان شوند. در هنگام شب تمام این اتوبوس ها در پایانه به طور کامل شارژ می شوند.

این اتوبوس ها در حمل و نقل عمومی شهری استفاده می شوند که فاصله ها نسبتا کم تر بوده و آلودگی هوا در سطح بالاتری قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: