جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 فروردين 1396     
عضو كميسيون سلامت و خدمات شهري شورای شهر
سهم اصلي در آلودگي هوا به مديريت دولتي باز ميگردد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛عضو كميسيون سلامت و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر تهران مهمترين ضعف موجود در عملكرد نهادهاي بالادستي در اداره كلانشهرها را بي توجهي به وضعيت آلودگي هوا به عنوان ركن اساسي مرتبط با زندگي شهرنشيني عنوان كرد و گفت: گواه اين ادعا و ضعيت آلودگي هوا در كلانشهرهاي كشور است كه حجم آلودگي در آنها شبيه تهران شده است.

 

معصومه آباد اظهار كرد: در حال حاضر مسيله آلودگي هوا موضوعي فراگير است به طوري كه حتي شهرهايي مثل شيراز كه مشهور به داشتن آب و هوايي پاك هستند با پديده آلودگي هوا مواجهند كه اين نشان ميدهد مسئله آلودگي در جايگاه مديريت كلان به خوبي مديريت نشده است.

اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران با تاكيد بر اينكه بر اساس نظرات كارشناسي ٨٠درصد آلودگي هوا ناشي از وضعيت خودرو ها است تصريح كرد: سهم اصلي در آلودگي هوا به مديريت دولتي باز ميگردد كه متاسفانه در تغيير وضعيت آن به ويژه در حوزه حمل و نقل عمومي عملكرد قابل قبولي ملاحظه نشده است.

آباد افزود: متاسفانه دولت نسبت به تعهداتش عملكرد خوبي ندارد و علاوه بر اين موضوع ،ضعف عملكرد در پرداخت هاي مالي به كلانشهرها حكايت از آن دارد كه در زمينه سهم كلانشهرها بي توجهي وجود دارد.

وي خاطر نشان كرد:دولت حتي در پرداخت سهم مديريت شهري از جريمه ها نيز به خوبي عمل نمي كند و اين در حالي تعهدات قانوني در اين زمينه وجود دارد كه به آن بي توجهي شده است..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: