جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 مهر 1393     
اعطای جایزه حمل و نقل ملی به سازمان حمل و نقل منطقه ای کانزاس سیتی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، انجمن حمل و نقل عمومی آمریکا (APTA)، جایزه اول رقابت سالانه AdWheel Awards 2014 را به سازمان حمل و نقل منطقه ای کانزاس سیتی (KCATA) اعطا کرد.

رقابت AdWheel Awards خلاقیت برتر در بین اعضای حمل و نقل عمومی و تجاری برای تبلیغات، ارتباطات و بازاریابی را معرفی می کند.

KCATA در این رقابت در بخش "رسانه های اجتماعی: تویتر" به خاطر حساب کاربری تویتر خود و استفاده از رسانه های اجتماعی در فصل زمستان 2013-2014 برنده شده است.

تویتر یک خروجی رسانه های اجتماعی قوی برای KCATA بوده است. کارکنان روابط عمومی این موسسه حمل و نقل در اقدامی آگاهانه تلاش کرده اند تا در هر شرایطی از زمستان در حد ممکن آگاه و پاسخ گو باشند. تویتر نقش بسیار موثری در انتقال اطلاعات وابسته به زمان و انجام خدمات به مشتریان داشته است. این بهره وری ها موجب افزایش رضایت مشتریان و پشتیبانی از حمل و نقل عمومی شده است.

این جایزه در پنج بخشی اصلی اعطا می شود که توسط اعضای این صنعت و بر اساس پارامترهایی چون مخاطب هدف، موقعیت/چالش ثبت، استراتژی/هدف از ثبت و نتایج/تاثیرات ثبت ارزیابی می شوند. KCATA برای این رقابت بین 4 میلیون سیستم حمل و نقل و 20 میلیون راننده در هر سال ارزیابی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: