جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 مرداد 1396     
اسماعیل دوستی عنوان کرد
شهردار جدید از ظرفیت‌های ایجاد شده در دوره قبل استفاده کند

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران به شهردار جدید پایتخت پیشنهاد کرد: شهرداری در دوره آتی باید به حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته باشد و در بحث اجتماعی-فرهنگی از ظرفیت‌های ایجاد شده در دوره قبلی استفاده بهینه کند.

 

اسماعیل دوستی، عضو چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران، گفت: برخی از کارها در این دوره از شهرداری تهران نیمه تمام مانده است و انتظار می‌رود تا شهردار جدید این فعالیت‌ها را به پایان برساند.

وی در ادامه وضعیت حمل و نقل و ترافیک، خطوط مترو، ایجاد فضاهای سبز و ... را از اقدامات موثر شهرداری ارزیابی کرد و گفت: شهردار جدید باید علاوه بر تکمیل موارد مذکور به انتقال نمایشگاه بین المللی، انضباط مالی و درآمد پایدار نیز سامان دهد.

دوستی با اشاره به تعیین و تکلیف وضعیت مبلمان شهری منطقه 17 و 18، خاطرنشان کرد: بخشی از این مناطق از خط راه آهن آزاد شده و نیاز است به مبلمان آن رسیدگی شود، با توجه به پایان دوره شهرداری، ساماندهی این وضعیت برعهده شهردار جدید خواهد بود.

وی تکمیل اتوبان شهید شوشتری در شرق و تکمیل پارک ولایت را از دیگر اقداماتی دانست که در دوره جدید شهرداری باید به آن رسیدگی شود و عنوان کرد: شهرداری در دوره آتی باید به حمل و نقل عمومی، توجه ویژه‌ای داشته باشد و از ظرفیت‌های ایجاد شده در دوره قبلی استفاده بهینه کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: باغ کتاب، فرهنگسراها و سینماهایی که در این دوره ایجاد شد از اقدامات موثر شهرداری بود و شهردار جدید باید از صاحب‌نظران بهره گیرد تا شهروندان از این فضاهای ایجاد شده در اوقات فراغت خود استفاده کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: