جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 مهر 1396     
نورقلی پور:
استاندار جدید گلستان به زودی معرفی می شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: همسویی و همگرایی بین مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در گلستان در مورد تغییر استاندار وجود دارد و به زودی استاندار جدید گلستان معرفی می شود.

 

رامین نورقلی پور اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در استان داریم و ضمن تشکر از مدیریت فعلی استان به طور قطع به زودی شاهد تغییرات در مجموعه استانداری گلستان خواهیم بود.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در آینده ای نه چندان دور استاندار جدید گلستان معرفی می شود، افزود: امروز (چهارشنبه) مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی جلسه داشتند و مجدد روی این موضوع صحه گذاشتند در صورتی که در شرایط مساوی گزینه وجود داشته باشد به طور قطع و یقین از گزینه بومی حمایت می کنیم.

نماینده مردم شهرستان های غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به تعهدی که در استان به مردم و گروه های مختلف سیاسی داریم از گزینه بومی حمایت خواهیم کرد.

رایزنی ها ادامه دارد

وی اضافه کرد: هنوز موضوع انتخاب استاندار جدید گلستان قطعی و نهایی نشده و جلسات و رایزنی های مختلفی در حال انجام است تا به زودی به چند گزینه نهایی برسیم.

نورقلی پور تصریح کرد: تمام پروسه انتخاب استاندار در اختیار مجمع نمایندگان نیست اما یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در پروسه طولانی و مهم این انتخاب هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: در انتخاب استاندار رئیس جمهور، معاون اول ایشان، وزارت کشور، نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان تاثیرگذار هستند و مجمع نمایندگان به جد پیگیر این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون همسویی و همگرایی کامل بین مجمع نمایندگان استان و آیت ا... نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان برای انتخاب استاندار جدید گلستان وجود دارد. 

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مجمع نمایندگان استان گلستان یکی از مجامع نمایندگان کشور است که حامی دولت است و در نزد دولت هم جایگاه خاصی دارد و از این حیث امیدواریم گزینه نهایی استانداری گلستان به زودی معرفی شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: