جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 بهمن 1396     
تایید یک پروژه ریلی جدید در فیلادلفیا

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز: هیئت مدیره سازمان حمل و نقل جنوب شرقی پنسیلوانیا (Septa) پیشنهاد جدیدی در EIS را برای پروژه ریلی کینگ آو پراشا تصویب کرد که یکی از بزرگ ترین مراکز خرید خارج از شهر در ایالات متحده را به شبکه ریلی شهری فیلادلفیا متصل خواهد کرد.

این خط ریلی 7.2 کیلومتری در خط ریلی پرسرعت Norristown منشعب شده و از شمال ایستگاه پارک Hughes به سمت پنسیلوانیا Turnpike  می رود و پنج ایستگاه خواهد داشت که یکی در مرکز خرید کینگ آو پراشا قرار دارد.

ارائه خدمات در این خط انشعاب یافته توسط قطارهایی مستقیم از هر دو ایستگاه پایانه کنونی خط ریلی پرسرعت Norristown انجام می شود.

خط ریلی کینگ آو پراشا ارتباط حمل و نقل پیشرفته ای بین سه مرکز تجاری مهم فیلادلفیا یعنی کینگ آو پراشا، مرکز شهر و دانشگاه این شهر ایجاد می کند.

سازمان حمل و نقل جنوب شرقی پنسیلوانیا اعلام کرده که پروژه کینگ آو پراشا زمان سفر بین مرکز فیلادلفیا و کینگ آو پراشا را به 30 دقیقه کاهش خواهد داد.

گمان می رود این پروژه هزینه ای در حدود 1.2 بیلیون دلار داشته باشد و تعداد مسافران در این خط انشعاب یافته به 9500 نفر در هر روز تا سال 2040 برسد.

خبرنگار: ملینا حلاجیان




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: