جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 اسفند 1396     
اجرای استانداردهای 85 گانه خودرویی مستلزم وجود زیرساخت های لازم است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع رعایت استاندارهای 85 گانه خودورویی گفت : برای اینکه خودروسازان داخلی کلیه استاندادهای 85 گانه را رعایت نمایند نیازمند ایجاد زیرساخت ها هستیم.

 
علی اسدی کرم اظهار داشت: در صورتی که زیرساخت های لازم ایجاد شود ، قطعا می توان کلیه استاندرادهای 85گانه را رعایت نمود .
 
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع اجرای استانداردهای 85گانه خودرویی که محل اختلاف وزارت صنعت و سازمان استاندارد است ،گفت : این موضوع تنها به دلیل عدم وجود زیرساخت است که موجب اختلاف بین دولت و سازمان استاندارد شده است.
 
اسدی گفت : در حال حاضر برای اجرای برخی برنامه های توسعه ای زیرساخت لازم وجود ندارد و این موجب شده مردم نسبت به خودروسازان بی اعتماد شوند.
 
وی افزود: به عنوان مثال از حدود یک سال و نیم گذشته دولت خواستار حذف برخی از خودروها از چرخه تولید شده است ؛ اما متاسفانه این عمل اجرایی نشد و نتیجه آن بی اعتماد شدن مردم نسبت به خودروهای داخلی شد.
 
وی با رد ادعای عدم اجرای برخی از استانداردهای اجباری 85 گانه توسط خودروسازان اروپایی ، گفت : این کاملا آشکار است که خودروهای اروپایی نسبت به خودروهای داخلی از کیفیت بالایی برخوردارند و قطعا رعایت کلیه استانداردها در این کیفیت نقش بسزایی داشته است .
خبرنگار: محمد حسن ابراهیم پور کندبن



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: