جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 فروردين 1397     
تاکید خداکرمی بر فسادستیزی شهردار آینده تهران:
آن هایی که شهر را خرید و فروش می کردند بیکار نخواهند نشست

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز: یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه فشارهای بیرونی در استعفای نجفی تاثیر داشته اما به نظر می آید بیماری ایشان مزید بر علت شد، گفت: اعضای شورای شهر تلاش خود را برای جلوگیری از استعفای ایشان انجام دادند اما تلاش آن ها بی فایده بود. 

 
 
ناهید خداکرمی ، ضمن بیان این مطلب افزود: در کشور ما عده ای می خواهند همه چیز را کنترل کنند و این باعث می شود مسائل و مشکلات بیشتر شود و دائم در حال آزمون و خطا باشیم و یک سیکل معیوب را طی کنیم. 
 
 
 
وی با اشاره به اینکه عده ای اجازه نمی دهند وقتی مردم تفکر و اندیشه ای را انتخاب می کنند، آن تفکر بتواند کار خود را انجام دهد، اظهار کرد: مدیریت کلان شهر تهران، کار خیلی سخت و مشکلی است و در هر حال مصلحت پایتخت که همانا مصلحت کشور است در اولویت قرار دارد. 
 
 
 
عضو کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر امور شهر تهران دچار اخلال شود، امور کشور دچار اختلال می شود، تصریح کرد: عده ای اجازه نمی دهند درایت، تعهد، خرد جمعی و عقلانیتی که مصالح عمومی جامعه را در نظر دارد، کار خود را انجام دهد.
 
 
 
وی با اشاره به اینکه قاعدتاً فردی که به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب می شود، تحت فشار قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: مبارزه با فساد و شفاف سازی هزینه دارد و کاملاً مشخص است کارتل هایی که از بیت المال مردم تهران ارتزاق نموده و شهر را خرید و فروش می کردند، بیکار نخواهند نشست. 
 
 
 
خداکرمی با بیان اینکه شهردار بعدی تهران باید با درایت، مسیر فسادستیزی آقای نجفی را ادامه دهد، تصریح کرد: برخی علاقه مند هستند منافع بیشتری از شهرفروشی کسب کنند و برای همین، چوب لای چرخ مدیریت شهری خواهند گذاشت. 
 
 
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر تصمیم دارند که همه چیز در مدیریت شهری شفاف باشد، خاطرنشان کرد: اگر نجفی در 7 ماه گذشته فقط جلوی بساط فساد را گرفته باشد، نیز کار مهمی انجام داده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: