جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1397     
بهره برداری آزمایشی از فاز نخست تونل آرش- اسفندیار

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، فاز نخست تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی به صورت آزمایشی و جهت تردد خودروها گشوده شد.

احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه هفتمین پروژه تونلی پایتخت با احداث یک تونل دو طبقه، خیابان آرش را از زیر بزرگراه مدرس به بلوار اسفندیار متصل ساخته است، افزود: طی روزهای اخیر، فاز نخست این پروژه که شامل طبقه دوم همین تونل است به همراه رمپ راستگرد خیابان آرش شرقی به بزرگراه مدرس، مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی نخستین تونل ترافیکی دو طبقه شهری در کشور، برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات مدیریت شهری پایتخت افزوده است، عملکرد طبقه دوم تونل آرش- اسفندیار را شامل برقراری ارتباط 2 بخش غربی و شرقی خیابان آرش در مسیر غرب به شرق ذکر و اضافه کرد: طول این تونل 54 متر، طول رمپ مربوط به خیابان آرش غربی 275 متر و طول رمپ احداث شده در خیابان آرش شرقی 305 متر است. سطح مقطع این معبر زیرزمینی 140 متر مربع بوده و عرض آن به 12 متر می رسد. ضمنا تمام بخش های اصلی و فرعی تونل مذکور همانند تونل‌های رسالت، نیایش، امیرکبیر و شهدای غزه به صورت آب بند کامل احداث شده و به شیوه هوشمند مدیریت خواهد شد.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: