جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 ارديبهشت 1397     
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:
سهمیه طرح ترافیک برای خبرنگاران کمترین کاری است که شهرداری تهران باید انجام دهد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به گلايه هاي متعدد اصحاب رسانه در خصوص اجراي طرح ترافيک خبرنگاران در تهران گفت: طرح فعلي، طرح آقاي پورسيدآقايي است و نه طرح ترافيک شهر تهران!

محمد سلطاني‌فرافزود: عليرغم برگزاري جلسات متعدد با حضور اصحاب رسانه، نمايندگان انجمن هاي صنفي و همچنين اعضاي شوراي شهر با معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران، همچنان براي اصحاب رسانه و رفع مشکل طرح ترافيک آنها به نتيجه مطلوب نرسيده ايم.
 
وي با بيان اينکه اين طرح در حوزه شکلي و اجرايي مشکلات خاص خود را دارد؛ تصريح کرد: اين طرح علاوه بر اينکه براي شهروندان تهراني داراي ابهامات جدي و مشکلات عديده است؛ خبرنگاران، روزنانه نگاران و مديران مسئول را نيز دچار سردرگمي و مشکلات روزافزون کرده است.
 
معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينکه رسيدگي به دغدغه‌هاي اصحاب رسانه و تسهيل امور مطبوعات و خبرنگاران، از جمله اصلي ترين وظايف وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتي است، خاطرنشان کرد: سهميه طرح ترافيک براي خبرنگاران، شايد کمترين کاري است که شهرداري تهران مي‌بايد در جريان اطلاع رساني انجام دهد. اما امروز با وجود اجراي اين طرح از نيمه ارديبهشت، شهروندان همچنان سوالات متعددي دارند و از کم و کيف موضوع طرح ترافيک، هزينه روزانه، مدلهاي اجرايي براي افراد مختلف اطلاعات دقيق و جزئي ندارند؛ خبرنگاران نيز نتوانسته اند از اين طرح استفاده کنند؛ براي همين هم معتقدم اين طرح؛ طرح آقاي پورسيدآقايي است نه طرح ترافيک شهر تهران.
 
وي همچنين ضمن تبريک به مهندس افشاني، شهردار جديد تهران، ابراز اميدواري کرد که با توجه به قول مساعد اعضاي محترم شوراي شهر تهران و عنايت شخص آقاي افشاني به جامعه رسانه اي و خبرنگاران، دغدغه اين روزهاي اصحاب رسانه، با پيگيري جدي، هرچه زودتر حل شود و مسئولان شهرداري صداي خبرنگاران را بشنوند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: